Gutt eller jente ? Eller ikke vite?

Det blir våres første barn og vi er litt usikre. Ikke som om det gjør noe så lenge barnet er fisk og alt vel. Men som mann så håper jeg på en gutt selvfølgelig :) vi planlegger med å ha flere barn så det hadde vært kjekt å ha begge deler :)

Vi skal vite :) men tror det er en gutt siden gravidsymptomene er så like som med første :love7 :dummy:

Vi vil vite kjønnet, tenker det er mest praktisk mtp at vi har en gutt fra før av. Og bli enig om navn, noe vi brukte laaaang tid på sist gang.

Vi har 3 gutter fra før og de ønsker deg veldig en søster, men vi blir glad for begge kjønn Vi ønsker å vite jo tidligere jo bedre....

Skal vite kjønn. Har en gutt fra før av, og håper litt på ei jente, men blir glad uansett kjønn.

Vi vil definitivt vite. Fordi vi ikke klarer å vente :D Vi håper begge på jente, men det blir som det blir :)

Jeg vil vite, samboer vet ikke helt. Jeg og mamma har litt på følelsen jente… har alltid ønsker meg jente (dette er første), men blir glad uansett ❤️ Skal på TUL i morgen (da er jeg 13+0 eller 13+2 eller 12+4, alt ettersom hvordan jeg regner termin), så håper man kan få en liten pekepinn da :smiley-bounce022

Vi har tre jenter, og en gutt i himmelen, så må ærlig innrømme at det hadde vært veldig koselig med gutt. Vi vil vite det:-)

Det blir våres første barn og vi er litt usikre. Ikke som om det gjør noe så lenge barnet er fisk og alt vel. Men som mann så håper jeg på en gutt selvfølgelig :) vi planlegger med å ha flere barn så det hadde vært kjekt å ha begge deler :)
Hvorfor er det en selvfølge at en mann ønsker seg en gutt?

Har ufrivillig ventet i mine tidligere svangerskap, og det ble jo et ekstra spenningsmoment, selv om jeg hadde en ganske sterk følelse på kjønn før fødsel - som stemte. Håper på å få vite det denne gang, synes det er kjekt med tanke på forberedelser :)

Kunne godt tenkt meg å ha datter som nummer to :) synes det hadde vært kjekt å ha en storebror slik kona har som kunne passe på henne. Men har en sterk følelse på at det blir en gutt av en eller annen grunn :) uansett om det blir jente eller gutt kommer vi til å være kjempe glade ☺️

Back
Topp