Gutt eller jente ? Eller ikke vite?

Jeg hadde aldri klart å vente med å få vite kjønn, synes det er så spennende! Og det gjør at jeg klarer å se for meg den lille i magen litt bedre :happy:

Vi har en jente fra før, så rent praktisk hadde det vært greit med en jente til. Da trenger vi ikke kjøpe noen klær omtrent. Men det har jo ingenting å si, hadde vært gøy med en av hver og :Heartred

Har to gutter fra før. Samboer har en jente. Både han og jeg ønsker gutt, han gjør det fordi han ikke har det fra før, og jeg gjør det fordi jeg føler meg trygg på å oppdra gutter, og føler personligheten min er «guttemamma», men hadde selvfølgelig blitt glad om det er en jente også altså. :happy:

Jeg har ikke reflektert så mye på kjønn, da vi begynte prøveprosessen august 2020 så er graviditeten i seg selv både ønsket og nok å tenke på. Har ei jente og en gutt fra før, vi kommer nok til å gjøre som tidligere svangerskap. Ikke vite kjønn, blir et ekstra spenningsmoment i svangerskapet og under fødsel. :)

Ønsker absolutt å få vite hvilket kjønn det er. Har ingen preferanse når det kommer til å vite kjønn, men magefølelsen sier gutt. Mine foreldre ønsket ikke å vite kjønn på verken meg eller søsteren min, og jeg har alltid sagt at jeg aldri kunne tenke meg å gjøre det samme.

Har jente fra før men ingen "ønsker" om hva det i magen skulle være bortsett fra å være frisk ❤️ har samma symptomer som sist men det trenger jo ikke bety noe heller. Men vi vil vite kjønnet, så nysgjerrig som vi er hadde vi aldri klart å ikke vite :hilarious: og det er lettere å bare ha enten jentenavn eller guttenavn å bli enig om :wtf:

Har alltid tenkt at jeg ønsker meg en av hvert kjønn. Jeg har jente fra før og føler meg liksom som jentemamma og føler også på meg at det er ei jente til. Skal definitivt vite kjønn på ultralyd :) Jeg er for nysgjerrig av meg.

Har en jente fra før og kjenner litt på at det er fint med en jente til fordi det er det jeg kjenner til, og fordi det er praktisk pga klær☺️ Men jeg hadde også blitt kjempe glad om det ble gutt, da kan vi oppleve begge deler❤️ Så alt i alt blir jeg glad uansett!
Kan ikke vente til etter fødsel for å vite hva det er! Er altfor nysgjerrig og liker å dagdrømme

Vil absolutt vite kjønnet! Jeg håper selv på jente, samboer og min mor ønsker gutt. Men magefølelsen min sier gutt:joyful: Hadde nok ikke klart å vente så lenge uten å vite kjønn:playful:

Vi vil vite kjønnet, men vil fortelle alle andre at vi ikke vet det! Jeg klarer ikke å holde på hemmeligheter, så hvis andre vet at vi vet kommer jeg til å røpe meg :oops:

Vi har to jenter og en gutt fra før. Har på følelsen at det er en gutt i magen, men det er jo umulig å vite. Vi skulle egentlig ikke ha flere barn og vi har gitt bort alt av små klær, så for oss spiller det ingen rolle hvilket kjønn det er på den lille som gjemmer seg i magen. Vi vil vite kjønn på ul.

Har jente fra før, så hadde vært koselig med gutt. Praktisk sett er jo jente mtp klær. Uansett er han eller hun velkommen❤️ Hvis man under OUL greier å se kjønn vil jeg vite:Heartred

Jeg vil vite! Føler man på den måten knytter sterkere bånd ❤️ Har allerede bestilt ul til uke 12, da kan man kanskje se :D

Jeg vil definitivt vite! Vanskelig nok å bestemme navn selv om man har god tid på seg :p

Blir glad for begge deler, men håper kanskje bittelitt på ei jente☺️ Mi søster venter en gutt, og her har vi en av hver (bonus, ikke mine biologiske). Vi vil vite!

Skikkelig jentefølelse nå. Nesten så jeg kan si at jeg «vet» det :hilarious: Utrolig rart! Hadde riktig på de tre andre (jente, gutt og gutt). Blir spennende å se om jeg får riktig denne gang også:shy:

Ønsker gjerne å vite blir vår første unge, og liker godt å kunne planlegge litt i forveien! Får det travelt i høst med alle strikkeprosjektene.

Vi ønsker ikke å vite denne gangen, men mye kan endre seg over de neste ukene! Har en gutt og ei jente fra før, da fikk vi vite på tul i uke 13. Mener å ha hørt det er tidligste uke hvis man ønsker å vite?

Vi visste/ville ikke vite med første, med andre så vi det selv . Vi synes det hadde vært gøy med en jente, da vi har to gutter fra før. Tida vil vise, forhåpentligvis vet vi mer om 9 uker ;)

Vi ønsker å vite. Men hadde vi hatt en av hver fra før kunne det, kanskje, vært spennende å ikke vite

Back
Topp