Gutt eller jente ? Eller ikke vite?

WannabeSuperMamma

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Februarbarna 2023
Hei ❤️ Jeg ønsker en tråd for snakk om kjønn :D Er det ett kjønn noen ønsker mere enn det andre? Hva har dere fra før av ? Eller vil dere vente med å få vite kjønnet til fødsel? ...

Vi vurderer dette sterkt :D Vi skal ha våres første barn, og vi gleder oss helt enormt, men hvor gøy hadde det ikke vært å få enda en "overraskelse" under fødsel ❤️ Er det noen andre som har gjort dette ved tidligere fødsler? Eller kjenner noen som har ventet?

Jeg har en jente og to gutter. Hadde vært gøy med en jente så vi jentene ikke blir skikkelig i undertall :hilarious: vet storesøster har veldig lyst på jente, hehe. Men for min del er det akkurat det samme. Tipper det blir gutt siden de to siste er gutter :P

Har tenkt tanken på å ikke vite, men mannen er ikke helt med, hehe. Så vi får se frem til OUL, kanskje jeg klarer å overtale han.

Har du noen følelse på kjønn? :happy:

Vi vil vite :) Har ikke noe kjønn det håpes på, tror selv det blir gutt. Vet at kommende storesøster ønsker seg en lillesøster, så blir spennende å se :P

Jeg har en jente og to gutter. Hadde vært gøy med en jente så vi jentene ikke blir skikkelig i undertall :hilarious: vet storesøster har veldig lyst på jente, hehe. Men for min del er det akkurat det samme. Tipper det blir gutt siden de to siste er gutter :p

Har tenkt tanken på å ikke vite, men mannen er ikke helt med, hehe. Så vi får se frem til OUL, kanskje jeg klarer å overtale han.

Har du noen følelse på kjønn? :happy:
Å spennende :joyful: Her var det mannen som foreslo det. Vi ønsker begge kjønn, men han som mange andre menn gjør, "bedskymrer" seg for å få en jente :hilarious: Vi skal ha flere barn "forhåpentligvis", planlegger for 3 stk ihvertfall.. Så jeg håper litt på en gutt først, bare fordi jeg tror det kan være godt å ha en storebror for dem neste barna :D Men vi blir like glad for en jente også ❤️

Å spennende :joyful: Her var det mannen som foreslo det. Vi ønsker begge kjønn, men han som mange andre menn gjør, "bedskymrer" seg for å få en jente :hilarious: Vi skal ha flere barn "forhåpentligvis", planlegger for 3 stk ihvertfall.. Så jeg håper litt på en gutt først, bare fordi jeg tror det kan være godt å ha en storebror for dem neste barna :D Men vi blir like glad for en jente også ❤️
Hehe, ja mannen her håper på en til gutt :hilarious: Jeg er eldst, og har alltid misunt venninner som har storebrødre, de passet alltid på. Kom å henta oss når vi var ute osv :P Blir spennende å se hvem det er som skjuler seg inne i magen <3 Har lest mye om nub teorien, så kommer kanskje til å gjette på kjønnet, men at vi ikke vet før fødsel :D

Hehe, ja mannen her håper på en til gutt :hilarious: Jeg er eldst, og har alltid misunt venninner som har storebrødre, de passet alltid på. Kom å henta oss når vi var ute osv :p Blir spennende å se hvem det er som skjuler seg inne i magen <3 Har lest mye om nub teorien, så kommer kanskje til å gjette på kjønnet, men at vi ikke vet før fødsel :D
Nub teorien? Hva er det? :pompus::D

Vi vil vite kjønn. ☺️ Har alltid ønsket meg to av samme kjønn, så siden vi har en gutt fra før så håper jeg på gutt, men blir veldig glad for jente også altså! Sist håpet jeg mest på jente, men ble likevel glad for gutt, og har jo verdens fineste gutt også så blir glad uansett hva det blir :D viktigste er at barnet er friskt ❤️

Har både en gutt og en jente fra før, så ønsker meg ingenting mer enn det andre. Jente hadde vært fint for lillesøster, siden de sikkert kan få et ganske nært forhold etterhvert, men på den annen side er det kanskje best for storebror at det blir gutt sånn at han blir mindre utenfor? Ikke godt å si. Men vi vil vite kjønnet, har gjort det med de to andre også. Lettere med navn, og lettere for de andre barna å få et forhold til babyen før den kommer, innbiller jeg meg!

Nub teorien? Hva er det? :pompus::D
Kan se fra uke 12-14 tror jeg det var. Det som skal bli penis og klitoris (Nub) er jo ganske like på den tiden. Men er en teori om at vinkelen på nuben i forhold til ryggraden sier hvilket kjønn det er. Fikk rett på mine :P men må ha et ok bilde fra siden hvor nuben vises.

Vi vil absolutt vite kjønn, hadde aldri klart å la vær :hilarious: Håper egentlig på jente, men samtidig så betyr det ingenting!

Kan se fra uke 12-14 tror jeg det var. Det som skal bli penis og klitoris (Nub) er jo ganske like på den tiden. Men er en teori om at vinkelen på nuben i forhold til ryggraden sier hvilket kjønn det er. Fikk rett på mine :p men må ha et ok bilde fra siden hvor nuben vises.
Okei skjønner, dette skal jeg ikke fortelle mannen :hilarious: :hilarious:

Vi vil vite kjønn. Vi har en gutt fra før så jeg håper på jente ettersom samboer har sagt at det blir stopp etter dette barnet (han vil da ha 5 stk så forstår den).
Blir glad uansett kjønn da… det viktigste er at barnet er friskt.

Samboer og jeg driver og «tuller» litt oss imellom at det kan være 2 dær inne (samboer spøker til og med om 3 innimellom :nailbiting:) ettersom jeg testet etter EL og denne trolig var en gang mellom 27-29 mai og fikk relativ sterk positiv test 9-11 dpo og 2-3 på digital test… er egentlig rimelig sikker på at det er kun 1, men vingler mellom om jeg tror det er gutt eller jente.

Jeg vil vite kjønn!

Har en gutt fra før og magefølelse sier dette er en jente :dummy:

Samboer ønsker seg jente, og jeg kunne godt sett for meg en gutt, men er egentlig det samme og vi blir glad uansett :D Vi kommer nok til å ville vite kjønnet:happy:

Jeg har alltid villet vite kjønn når jeg har vært gravid, jeg føler liksom at jeg blir litt mer kjent med babyen i magen etter jeg har fått vite kjønn. Første gang fikk jeg gutt, men hadde nok innerst inne lyst på jente. Helt til jeg fikk gutten i armene, og da var jeg plutselig sjeleglad for at jeg hadde fått en gutt XD

Andre gang tenkte jeg at det var akkurat det samme om jeg fikk jente eller gutt, helt til jeg lå og gråt av glede på ultralyd når jeg fikk vite det var jente. Mulig jeg hadde gjort det om det hadde vært gutt også, hvem vet. Denne gangen har jeg litt lyst på gutt for samboeren min sin del, fordi han ikke har gutt fra før, men for min egen del er det egentlig det samme. Jeg drømmer nok like ofte om lillesøster som lillebror. Magefølelsen sier at det er en gutt inni der, men vi får se :)

Jeg har en gutt fra før og det er dager jeg tenker at jeg håper det er jente og andre dager håper jeg det er gutt! For min del så håper jeg kanskje på jente, men for sønnen min sin del så håper jeg på gutt. Blir glad uansett :Heartblue :Heartpink jeg har ingen magefølelse heller! Vil absolutt vite det på OUL

Vet ikke om vi skal vite! Hadde vært spennende og ikke vite noe før fødsel :Heartred Har en jente fra før. Bare føler på meg at det kommer en jente til. Men begge kjønn er like ønska:love017 Morro med en av hver da:dummy::dummy1:

valgte å ikke vite med nr 3.. var den dummeste avgjørelsen for min egen del.. hehe.
Er nok overraskelser og glede når babyen kommer ut, at jeg følte jeg mistet en opplevelse med å vente med å vite kjønnet :)

Vi har tre gutter og ei jente..
Jeg føler meg mer trygg som guttemamma, mtp min personlighet. - men alle barna ønsker seg ei jente hehe

Vi vil vite :D Når jeg tenker på den så tenker jeg at det er ei jente. Blir det gutt så tror jeg samboer blir glad. Eneste grunnen til at jeg håper jente er fordi jeg har så mange forslag til jentenavn og nesten ingen guttenavn:hilarious:

Har ei jente fra før av og alt av klær og utstyr til jente i masse rosa og "jente" motiv. Så jeg håper veldig på at lille i magen er ei jente til. For da slipper jeg å kjøpe så mye nytt. Men har magefølelse på gutt og samboer vil ha en gutt.

Back
Topp