Gutt eller jente? ✨

Vi har to gutter fra før, og samboer ønsker seg en jente.. er det rart at jeg håper litt på en gutt til? :hilarious: Har alltid følt meg veldig komfortabel som guttemamma! Får vi jente denne gangen så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre av meg, men det går nok bare bra det også :D Er veldig spent. Hadde jo vært morsomt med en lillesøster til flokken.
Ikke rart, jeg var såå spent sist når vi skulle få jente. Hadde jo bare gutter. Jeg sporte rett etter fødsel om hvordan jeg skulle vaske henne nedentil når hun har bæsjet :hilarious:

Vi har to gutter fra før, og samboer ønsker seg en jente.. er det rart at jeg håper litt på en gutt til? :hilarious: Har alltid følt meg veldig komfortabel som guttemamma! Får vi jente denne gangen så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre av meg, men det går nok bare bra det også :D Er veldig spent. Hadde jo vært morsomt med en lillesøster til flokken.
Akuratt samme situasjon her:) 2 gutter fra før (tror alltid det er jente når jeg er gravid) og trives veldig godt som guttemamma! Men,føler der er vinn-vinn ift kjønn nå. Veldig fint med en til gutt:dummy: og veldig spennende om det blir en jente :dummy1:

Jeg har en av hver, og håper egentlig ikke på noe spesielt kjønn! Veldig spent på hvem som er der inne :Heartred :hilarious:

Finnes en sånn bakepulvertest. Prøvde på gøy forrige gang, og det stemte :joyful:
Måtte lese litt. Og fant ut at det var natron man skulle bruke. Bruser det MASSE skal det bli gitt, skjer det lite eller ingenting skal det bli jente.
Vil ikke si at det skjedde så innmari mye :laughing002

Har 1 jente og 2 gutter, og kunne gjerne tenkt meg en jente til! Men blir det enda en lillebror så er det også veldig fint :love017

Måtte lese litt. Og fant ut at det var natron man skulle bruke. Bruser det MASSE skal det bli gitt, skjer det lite eller ingenting skal det bli jente.
Vil ikke si at det skjedde så innmari mye :laughing002
Ah! Prøvde med bakepulver jeg, og det brusa fælt :hilarious: Skal teste med natron jeg også! :laughing002

Men hvis det ikke skjedde noe, så betyr det jente?

Ah! Prøvde med bakepulver jeg, og det brusa fælt :hilarious: Skal teste med natron jeg også! :laughing002

Men hvis det ikke skjedde noe, så betyr det jente?
Noen sier bakepulver, men når jeg har lest på engelske sidene så står det "baking soda" og ikke "baking powder" :D

Det skal bety jente når det skjer veldig lite eller ingenting ja :D

Noen sier bakepulver, men når jeg har lest på engelske sidene så står det "baking soda" og ikke "baking powder" :D

Det skal bety jente når det skjer veldig lite eller ingenting ja :D
Leste at med bakepulver vil det bruse uansett :hilarious:Hvilken "oppskrift" fulgte du? :joyful:

Jeg har følelse på jente pga en drøm jeg hadde før jeg i det heletatt fikk barn. Den sa jeg skulle få en propell gutt og en rolig/forsiktig jente, det sitter så sterkt i meg at jeg tror ikke noe annet før det motsatte er bevist :Heartblue :Heartpink Har nemlig en skikkelig propell gutt :laughing002
Så koselig!

Hahah jeg er helt lik som deg! Alltid sett for meg guttemamma og har to.
Men blir glad for jente også :)

Hadde en drøm for to år siden at vi fikk ei jente. Og hadde navn på henne og alt. Vi ble enige da at om vi fikk ei datter skulle hun få det navnet. Men foreløpig så prøver jeg bare å komme meg over kneiken og være forbi når jeg mistet sist.

Det kinesiske fødselskartet viser jente, og samboeren min har også en følelse av at det blir jente :Heartred Jeg har ikke noe følelse av det ene eller det andre, så blir spennende å finne det ut om en god stund.

Back
Topp