Synes gutter er toppIkke rart, synes jegJeg ønsker meg veldig en gutt til!
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes gutter er toppIkke rart, synes jegJeg ønsker meg veldig en gutt til!
![]()

Ikke rart, jeg var såå spent sist når vi skulle få jente. Hadde jo bare gutter. Jeg sporte rett etter fødsel om hvordan jeg skulle vaske henne nedentil når hun har bæsjetVi har to gutter fra før, og samboer ønsker seg en jente.. er det rart at jeg håper litt på en gutt til?Har alltid følt meg veldig komfortabel som guttemamma! Får vi jente denne gangen så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre av meg, men det går nok bare bra det også
Er veldig spent. Hadde jo vært morsomt med en lillesøster til flokken.

Akuratt samme situasjon herVi har to gutter fra før, og samboer ønsker seg en jente.. er det rart at jeg håper litt på en gutt til?Har alltid følt meg veldig komfortabel som guttemamma! Får vi jente denne gangen så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre av meg, men det går nok bare bra det også
og veldig spennende om det blir en jente 
Ja det tenker i grunn jeg også!Akuratt samme situasjon her2 gutter fra før (tror alltid det er jente når jeg er gravid) og trives veldig godt som guttemamma! Men,føler der er vinn-vinn ift kjønn nå. Veldig fint med en til gutt
og veldig spennende om det blir en jente
![]()
Måtte lese litt. Og fant ut at det var natron man skulle bruke. Bruser det MASSE skal det bli gitt, skjer det lite eller ingenting skal det bli jente.Finnes en sånn bakepulvertest. Prøvde på gøy forrige gang, og det stemte![]()

Ah! Prøvde med bakepulver jeg, og det brusa fæltMåtte lese litt. Og fant ut at det var natron man skulle bruke. Bruser det MASSE skal det bli gitt, skjer det lite eller ingenting skal det bli jente.
Vil ikke si at det skjedde så innmari mye![]()
Skal teste med natron jeg også! 
Noen sier bakepulver, men når jeg har lest på engelske sidene så står det "baking soda" og ikke "baking powder"Ah! Prøvde med bakepulver jeg, og det brusa fæltSkal teste med natron jeg også!
Men hvis det ikke skjedde noe, så betyr det jente?
Leste at med bakepulver vil det bruse uansettNoen sier bakepulver, men når jeg har lest på engelske sidene så står det "baking soda" og ikke "baking powder"
Det skal bety jente når det skjer veldig lite eller ingenting ja![]()
Hvilken "oppskrift" fulgte du? 
Hadde 2 ts natron oppi et glass, som jeg helte urin oppiLeste at med bakepulver vil det bruse uansettHvilken "oppskrift" fulgte du?
![]()

Så koselig!Jeg har følelse på jente pga en drøm jeg hadde før jeg i det heletatt fikk barn. Den sa jeg skulle få en propell gutt og en rolig/forsiktig jente, det sitter så sterkt i meg at jeg tror ikke noe annet før det motsatte er bevist![]()
Har nemlig en skikkelig propell gutt
![]()
Hahah jeg er helt lik som deg! Alltid sett for meg guttemamma og har to.Vi har to gutter fra før, og samboer ønsker seg en jente.. er det rart at jeg håper litt på en gutt til?Har alltid følt meg veldig komfortabel som guttemamma! Får vi jente denne gangen så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre av meg, men det går nok bare bra det også
Hvor tidlig kan man gjøre dette?Noen sier bakepulver, men når jeg har lest på engelske sidene så står det "baking soda" og ikke "baking powder"
Det skal bety jente når det skjer veldig lite eller ingenting ja![]()
Har absolutt ingen anelseHvor tidlig kan man gjøre dette?