Bébbe
Elsker forumet
Har handlet igjen det ble dette i dag, fra Polarn O.pyret og Molo:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Så fine klær! Liker stilen din
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har handlet igjen det ble dette i dag, fra Polarn O.pyret og Molo:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Så fine klær! Liker stilen dinvi har så utrolig mye rosa for tiden. Arva en hel drøss, så tror jeg må spe på med litt andre farger
hun bruker str 74 og 80 nå. Tror de som lager barneklær må være brisne for noen 74 er for små og noe 80 passer, mens noe 80 er mer noemal i str og passer om maaaange måneder..
Hermine sutra seg gjennom hele kveldsmatopplegget, som om det ikke er vanskelig nok å få i henne matHun begynner å bli trøtt i sekstia, men strekker det til halv sju, da får hun kveldsmat![]()
Hermine sutra seg gjennom hele kveldsmatopplegget, som om det ikke er vanskelig nok å få i henne mat![]()
Så i morra gjeninnfører vi ettermiddagsluren!
WOW! SÅ mye fint!Har handlet igjen det ble dette i dag, fra Polarn O.pyret og Molo:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Samme her! Arver og får nesten FOR mye, for har en helt annen stil enn de vi får klær fra, så synes noen ganger hun blir nesten litt for sukkertøyrosaSå fine klær! Liker stilen dinvi har så utrolig mye rosa for tiden. Arva en hel drøss, så tror jeg må spe på med litt andre farger
hun bruker str 74 og 80 nå. Tror de som lager barneklær må være brisne for noen 74 er for små og noe 80 passer, mens noe 80 er mer noemal i str og passer om maaaange måneder..
WOW! SÅ mye fint!Har sikla på en sånn sparkedress selv, men ikke hatt råd enda til å kjøpe en sånn
![]()
Kanskje til bhg-start
Den Blå kjolen var også kjempesøt!
Du må bruke no sinnsykt med penger på barneklær da
![]()
![]()
Da var det ikke så rart nei, godt han sovnet igjen etterpåLegginga i kveld har ikke funka. Han sovna mens jef var ute en tur, ca19:45. Mellom 20:15 og 20:45 har jeg vært oppe hos han 4 ganger.. siste gangen gadd jeg ikke mer så nå er han i fanget... blæ
Edit: Var ikke uten grunn han våknet. Kom kjente presselyder plutselig, så nå etter et bleieskift er han i seng og sovnet helt av seg selv. Tror rett og slett han må bæsje av avokado, så jeg skal ikke gi ham det rett før leggetid.
Like greit at han var våken inntil han hadde bæsja da! Her kommer det innimellom i søvne, og er ikkeno gøy å måtte vekke henne for å ta henne med på stellebordet!Legginga i kveld har ikke funka. Han sovna mens jef var ute en tur, ca19:45. Mellom 20:15 og 20:45 har jeg vært oppe hos han 4 ganger.. siste gangen gadd jeg ikke mer så nå er han i fanget... blæ
Edit: Var ikke uten grunn han våknet. Kom kjente presselyder plutselig, så nå etter et bleieskift er han i seng og sovnet helt av seg selv. Tror rett og slett han må bæsje av avokado, så jeg skal ikke gi ham det rett før leggetid.
Ja det ER morro å handle babyklærDet har blitt en del i det siste ja, men ikke handlet fullpris på noe av det. Jeg har jo nesten ikke kjøpt barneklær før i år, for vi har arvet alt, så det ble litt vel gøyMen nå skal det sies at berta trengte mer klær i riktig størrelse
Nå tror jeg at jeg har vår og sommergarderoben klar
![]()
Enig, det er så merkelig at de klarer å lage så forskjellig i samme strl. Polarn O.pyret og Molo er ganske store i strl heldigvis
Jeg eeelsker klær med trykk, prikker og sånt![]()
Samme her! Arver og får nesten FOR mye, for har en helt annen stil enn de vi får klær fra, så synes noen ganger hun blir nesten litt for sukkertøyrosa![]()
![]()
Ja jeg blir glad av mønster og fargervi har tre hvite bodyer og en blå med hjerter og resten er rosa i en eller annen variant visst jeg husker riktig. Det er sånn at jeg føler hun ofte ser det samme ut hver dag. Mamma strikka en fin utedress i blått, rosa, hvitt..mange farger. Veldig gøy å endelig ha en slik en! Skal prøve å huske på å ta bilde i morgen. Kommer på det hver gang jeg har kledd den av. I morgen skal jeg, sambo og Simone gå tur på Skodjebroene og ha lunsj i det fri
hehe..vi gjør aldri slikt så det blir moro! Kanskje jeg får til et bilde da
I kveld har vi snakka om bryllup og laget til oversikt over forskjellige måter vi kunne tenke oss å feire dagen på. Vi må sjekke litt priser og tenke gjennom gjestelista, for med tanter, onkler, søskenbarn og venner så blir det 115 stk og det blir litt for mange. Blir sikkert nærmeste familie pluss nærmeste venner, og da blir det ca 45 med unger så det tror vi blir mer det vi ønsker. Ble gira jeg!![]()
Ja det ER morro å handle babyklærVi har arva så mye at det er nesten litt kjedelig, for får ikke kjøpt så mye nytt som jeg har lyst til
Men for pengboka sin del er det kjekt å arve!
![]()
ååå, det er så GØY å planlegge bryllupJa jeg blir glad av mønster og fargervi har tre hvite bodyer og en blå med hjerter og resten er rosa i en eller annen variant visst jeg husker riktig. Det er sånn at jeg føler hun ofte ser det samme ut hver dag. Mamma strikka en fin utedress i blått, rosa, hvitt..mange farger. Veldig gøy å endelig ha en slik en! Skal prøve å huske på å ta bilde i morgen. Kommer på det hver gang jeg har kledd den av. I morgen skal jeg, sambo og Simone gå tur på Skodjebroene og ha lunsj i det fri
hehe..vi gjør aldri slikt så det blir moro! Kanskje jeg får til et bilde da
I kveld har vi snakka om bryllup og laget til oversikt over forskjellige måter vi kunne tenke oss å feire dagen på. Vi må sjekke litt priser og tenke gjennom gjestelista, for med tanter, onkler, søskenbarn og venner så blir det 115 stk og det blir litt for mange. Blir sikkert nærmeste familie pluss nærmeste venner, og da blir det ca 45 med unger så det tror vi blir mer det vi ønsker. Ble gira jeg!![]()
aner ikke...men tror det er når de går inn i str 80Ja det blir ofte for sukkertøyrosa her også. Hadde klart å opparbeide en ok garderobe med litt forskjellige farger i str 68, men hun vokste jo fort ut av det..i str 80 skal jeg lige litt foran så hun har sin egen stil når det nærmer segnå er det slik at jeg vet ikke hvor mye i 74 jeg tørr kjøpe. Når stopper den raske voksingen egentlig..