Så har jeg vaska ullposen hennes, i tilfelle det er den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mornmorn, morgenfugl!God dag!
SOM dere har skravla på morningen idag
Hermine tok rekordtidlig kveld i går (19.20) og derfor rekordtidlig morgen, 06.40![]()
Nå har hun tatt igjen litt søvn ved å sove 1,5 timer ved første lur
![]()
Huff, så kjipt å mått kombinere begravelse og navnefest da![]()
Lufter godt med vidåpent vindu før hun legger seg og om det blir kaldt utpå kvelden/natta så har vi "attpå".Jeg har vinduet igjen, men det har vært så kaldt på natta, nede i 10 minus, men hun ligger i ullpose så det gjør vel kanskje ikke noe?
Lufter godt med vidåpent vindu før hun legger seg og om det blir kaldt utpå kvelden/natta så har vi "attpå".
Borti kråa hvor hun sover står det en varmeovn på svak varme også, søik at det ikke blir pinnkaldt. Sløser kanskje litt med strømmen, men vi må bare kombinere det til våren kommer.![]()
Ja, det ville jeg ha prøvd.Lurt, vi har varme i gulvet på rommet hennes, kanskje jeg skal slå på den og ha vinduet oppe jeg også![]()
Hehe.. Så lenge man ikke husker helt hvor mange ganger man er oppe om natta, så er det jo greit.Så bra!!! Kjempestor fremgang på sovefronten da. Jenny også hadde plutselig en helvending på det området.. Fra å bli kosa i søvn til å "La meg være i fred, jeg vil sove!! Gi meg mat, smokk, koseklut og legg meg i senga mi på et kjølig rom, takk.."
![]()
Hehe, vi har hatt 9-11 grader på soverommet hele vinteren, ingen varme påLufter godt med vidåpent vindu før hun legger seg og om det blir kaldt utpå kvelden/natta så har vi "attpå".
Borti kråa hvor hun sover står det en varmeovn på svak varme også, søik at det ikke blir pinnkaldt. Sløser kanskje litt med strømmen, men vi må bare kombinere det til våren kommer.![]()
Litt værre når det er enda kaldere på soverommet.Hehe, vi har hatt 9-11 grader på soverommet hele vinteren, ingen varme påmen alltid god og varm, og frisk baby
![]()
Ja, da blir det fort for kaldt igjenLitt værre når det er enda kaldere på soverommet.![]()
Får aldri sove når snuppa sover jeg, så heldig er duGod "morgen"!
Vi sto opp klokka halv sju til en forandring. Snuppa sov fra 08.30 til 10.00 og det gjorde visst jeg også så føler hele dager bare får kjempefort! Har vaska klær, vært på butikken og handla pølse og potetstapp - sambo skal lage middag ;-p og nå sover snuppa så jeg skal lage meg en kaffe og se home and away (ja jeg er vel en smule hekta). Skal vaske hus senere når sambo er hjemme og så skal vi se film i kveld. Tuneren til tven virker ikke så vi har ikke sett tv på lenge. Håper vi får en ny i posten snart!
Får aldri sove når snuppa sover jeg, så heldig er dublir bare sittende å taste jeg da
![]()
hahaha, ja, ser den! Jeg er fæl til å sitte oppe å se på tv-serier, vi laster ned hele sesonger i slengen, og så kan jeg lett se episode etter episode og kommer meg ikke i sengVanligvis får ikke jeg heller til det, men har vært så utrolig trøtt siste dagene at jeg gjorde et forsøk..har sovet middag når sambo kom fra jobb, men vil heller være våken damå lære meg å legge meg i tide! Har blitg hekta på paradise hotel..ikke bra..det er jo dårlig underholdnng og vanedannende..hehe..
Her kjører vi prosjekt "kun sove 2 lurer om dagen"...går såder såder! Hun sov fra 09.15-10.45 og fra 14.30-16, MEN er jo kveldstrøtt allerede kl 18...så blir endel sutrings fra 18-19.30 da19.30 er absolutt tidligste vi legger henne, for da sover hun til 06.30, og før det virker jeg bare ikke, så blir ikke morgen FØR den tid
![]()
![]()
...spørs om vi klarer å opprettholde dette da, for i formiddag var hun trøtt allerede kl 13, men siden vi var i åpen bhg så klarte jeg å holde henne våken og fornøyd til kl 14.30MEN når vi bare går hjemme på dagen så orker jeg ikke å høre sutringa, evt det er umulig å drøye sovinga, så da blir hun lagt med en gang hun blir trøtt
![]()
Ja, jeg tror vi dropper dette prosjektet ganske så kjapt for å si det sånn! Lar henne heller sove 3 lurer, den siste fra 17-18, og legger henne kl 20-20.30, og så har vi en smørblid unge helt fram til leggetid. Enn å presse henne til det ytterste, ha sutring fra kl 18 og gjennom kveldsstell OG kveldsmat OG når hun skal sovneHørtes slitsomt ut, men kanskje det bare er en periode. Vi hadde samme problem før, men nå får vi hun til å sove visst enten jeg eller sambo triller en liten tur i 16-17 tida. I dag sov hun fra 17.45-1815. Nå er de på badet så da blir det natta bittelitt senere enn vanlig. Bruker å legge hun klokka 19 isch. Her bruker hun å våkne mellom 05-06 og så står vi opp tidligst klokka 06.00. Skjønner at du ikke vil fire på legginga når hun sover så greit da! Hadde ikke jeg heller gjort![]()
Jøsses, hun trenger ikke mye søvn på dagen daVi har også to dupper, en mellom ti og elleve, den var ca 2 timer, så er det en dupp mellom to og tre, den varer som regel 1 time
Nasse er lagt, men langt fra fornøyd, vært nede to ganger allrede, det høres ut som det blir en tredje gitt.
Jøsses, hun trenger ikke mye søvn på dagen daEr hun blir og fornøyd helt fram til leggetid da?