Gult slim?!

2småhjerter

Glad i forumet
Hei jenter,
Noen som har hatt gult slim før og vet hva det kommer av? Var på do og tisset nå, og da kom det gult SLIM på papiret. Aldri opplevd før. Trodde jeg hadde EL forrige helg, fikk noe som lignli EL-slim på søndag den 11 feb. Men har uregelmessig mens, så er usikker på hvor i syklusen jeg er.

Har lest at man kan få gult uttflod/slim når man er gravid. Av egen erfaring husker jeg ikke. Har du tatt en test?

Synes å huske det bare er pga oksygen eller noe slikt....

Synes å huske det bare er pga oksygen eller noe slikt....

Det har jeg også lest, men ikke om slim. Men kanskje det går for det samme..

Jeg hadde det i svangerskapet i alle fall

håpe håpe

Har lest at man kan få gult uttflod/slim når man er gravid. Av egen erfaring husker jeg ikke. Har du tatt en test?

Mhm, negativ

IMG_20180220_164307.jpg

En skygge betyr ikke negativ test[emoji5] Kan du være noe sånt som 8 dpo?

Syns den er litt for sterk til å være skygge jeg da [emoji4]
En skygge betyr ikke negativ test[emoji5] Kan du være noe sånt som 8 dpo?

Men den har ikke farge? Usikker på dpo, har så uregelmessig mens. Men tappen var åpen til søndag den 11 og noen dager før der igjen, på søndagen fikk jeg noe som minnet meg om EL-slim. Hmm. Får bare fortsette å teste :)

Jeg har gult, slimete utflod før mensen.

Okei, jeg har aldri hatt det. Men det kan jo være det. Men det var bare litt på papiret og det har ikke kommet noe mer. Tenkte litt på "festeblødning", men det er vel kanskje for sent å få det nå :rolleyes:

Men den har ikke farge? Usikker på dpo, har så uregelmessig mens. Men tappen var åpen til søndag den 11 og noen dager før der igjen, på søndagen fikk jeg noe som minnet meg om EL-slim. Hmm. Får bare fortsette å teste :)

Okei, jeg har aldri hatt det. Men det kan jo være det. Men det var bare litt på papiret og det har ikke kommet noe mer. Tenkte litt på "festeblødning", men det er vel kanskje for sent å få det nå :rolleyes:
Jeg syns den har litt farge jeg [emoji12] her er min sist jeg var gravid. Den øverste tatt på morningen og nederste på kvelden og det er jo ikke direkte knall rød strek [emoji12] . Men er jo strek. Din ser jeg lett! Krysser fingrene for at den blir sterkere [emoji16]
tapatalk_1516699027566.jpeg

Last edited:
Jeg syns den har litt farge jeg [emoji12] her er min sist jeg var gravid. Den øverste tatt på morningen og nederste på kvelden og det er jo ikke direkte knall rød strek [emoji12] . Men er jo strek. Din ser jeg lett! Krysser fingrene for at den blir sterkere [emoji16]Vis vedlegget 245184

Den øverste ligner jo faktisk litt. Håper :smiley-angelic001:smiley-angelic001Hvilken dpo var det?
Men tok to nye tester Istad og de er ikke noe sterkere i kveld ihvertfall.

Snapchat-1793691537.jpg

Samme symptom het. Etter jeg leste her inne bestemte jeg meg for å kjøpe test den dagen jeg ventet mens. Nå er jeg snart 24 uker. Krysser fingrene for at det blir en sterk strek♡

Back
Topp