Husker ikke helt men noen gode dager før ikm. Hehe. Ikke mye men jeg trodde det var el-slim. Bare annen farge og fasthetSå gøy å høre, det gir meg håp! Hadde dere mye eller kun litt, og når ca dpo fikk dere det?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker ikke helt men noen gode dager før ikm. Hehe. Ikke mye men jeg trodde det var el-slim. Bare annen farge og fasthetSå gøy å høre, det gir meg håp! Hadde dere mye eller kun litt, og når ca dpo fikk dere det?![]()
Husker ikke helt men noen gode dager før ikm. Hehe. Ikke mye men jeg trodde det var el-slim. Bare annen farge og fasthet
Vett ikke hva det er men det blir produsert noe gule greier når du er gravid, men om det viser seg er jeg usikker på... men når forventer mensen?
Men tror jeg hadde EL 11.feb. Våknet opp med ømme pupper idag, men testen ser negativ ut. Så vi får se Usikker, har så uregelmessig mensMen tror jeg hadde EL 11.feb. Våknet opp med ømme pupper idag, men testen ser negativ ut. Så vi får se
![]()
Jeg er gravid og har masse gul utflod! Hadde det aldri før graviditeten, og nå er det helt ville tilstander der nede. Kan være et godt tegn![]()
Jeg er nå 6dpo og har gul utflod.Det høres så stress ut å ha uregelmessig mens, hadde jo aldri vist når jeg hadde trengt tampong eller ikke... idag merker jeg ikke den kommer før jeg ser det, tidligere kjente jeg det...

I dag hadde jeg også noe som så ut som EL slim som var litt gul aktig i fargen [emoji12] spent på om dette er et tegn!
Hadde gulaktig utflod i går litt klebrig [emoji12]Men jeg har ustabil syklus, om jeg har regna rett skal el komme til meg i slutten av uka eller begynnelsen av neste uke. Men er veldig normalt med gulfarge på utfloden.