Gult slim?!

Vett ikke hva det er men det blir produsert noe gule greier når du er gravid, men om det viser seg er jeg usikker på... men når forventer mensen?

Usikker, har så uregelmessig mens :arghh: Men tror jeg hadde EL 11.feb. Våknet opp med ømme pupper idag, men testen ser negativ ut. Så vi får se :)

Det høres så stress ut å ha uregelmessig mens, hadde jo aldri vist når jeg hadde trengt tampong eller ikke... idag merker jeg ikke den kommer før jeg ser det, tidligere kjente jeg det...

I dag hadde jeg også noe som så ut som EL slim som var litt gul aktig i fargen [emoji12] spent på om dette er et tegn!

Hadde gulaktig utflod i går litt klebrig [emoji12]Men jeg har ustabil syklus, om jeg har regna rett skal el komme til meg i slutten av uka eller begynnelsen av neste uke. Men er veldig normalt med gulfarge på utfloden.

Jeg er gravid og har masse gul utflod! Hadde det aldri før graviditeten, og nå er det helt ville tilstander der nede. Kan være et godt tegn :D

Jeg husker ikke helt nøyaktig, men et av mine første tegn var myyye utflod 2-3 dager før IKM. Den var dog ikke gul, men hvit. Gul tror jeg ikke den ble før uke 5-6, men mengden er fortsatt utrolig mye større enn før jeg ble gravid!

Det høres så stress ut å ha uregelmessig mens, hadde jo aldri vist når jeg hadde trengt tampong eller ikke... idag merker jeg ikke den kommer før jeg ser det, tidligere kjente jeg det...

Det er stress, ja :shifty:

I dag hadde jeg også noe som så ut som EL slim som var litt gul aktig i fargen [emoji12] spent på om dette er et tegn!

Krysser fingrene!

Hadde gulaktig utflod i går litt klebrig [emoji12]Men jeg har ustabil syklus, om jeg har regna rett skal el komme til meg i slutten av uka eller begynnelsen av neste uke. Men er veldig normalt med gulfarge på utfloden.

Jeg har hatt gult utflod før, som jeg har sett i trusa.. Men ikke gult slim som la seg på papiret, det så jo ut som slimpropp. Men mulig det går for det samme, som vanlig gult utflod :dontknow

Back
Topp