Yummy_mummy
Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Nå er jeg møkk lei denne gulsotten. Trodde jeg ikke skulle få melk da jeg var så stressa i går pga jordmoren på vakt satt rett opp i ryggen min for å følge med på ammingen og ba meg pumpe osv. Heldigvis har jeg mye melk nå, men er syyyyyykt sår 
Dere som har/hatt barn med gulsott, hvordan har det vært for dere? Føler det allerede har begynt å ødelegge barseltiden og jeg har grått noen tårer allerede. Da blir det lysbehandling i morgen om disse prøvene ikke er bedre. De sa hun måtte ligge i minst 12 timer. Får jeg være med henne? Trodde vi skulle reise hjem i dag eller senest i morgen, men ser ikke ut til at det blir noe hjemreise snart....
Sent from my iPhone using BV Forum
Dere som har/hatt barn med gulsott, hvordan har det vært for dere? Føler det allerede har begynt å ødelegge barseltiden og jeg har grått noen tårer allerede. Da blir det lysbehandling i morgen om disse prøvene ikke er bedre. De sa hun måtte ligge i minst 12 timer. Får jeg være med henne? Trodde vi skulle reise hjem i dag eller senest i morgen, men ser ikke ut til at det blir noe hjemreise snart....
Sent from my iPhone using BV Forum