Gulping

Bee

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Mine to første gulpet veldig lite og den første tiden gulpet heller ikke lillesøster nevneverdig. Men nå har det blitt mer og mer. Hun gulper gjerne flere ganger etter et måltid, og også når hun ligger og skal sove.
Som oftest er det heldigvis ikke veldig store mengder, men det hender hun må skiftes på.
Hvor mye er normalt?

Jeg er helt i sjokk, for lillebror har ikke gulpet en eneste gang. De to andre gulpet i hytt og pine, og jeg hadde gulpekluter over alt.

Det meste er vel normalt mtp. gulping så lenge det ikke er f.eks blank gulp med klumper som lukter spy/syre f.eks.

Min har også begynt å gulpe nesten etter hvert måltid.. Når han ligger så gulper han noen ganger og svelger igjen, og vil derfor ikke ligge på rygg. Trives best på siden og senga har vi bygd opp med bøker sånn at han ligger med hode høyere enn bena.. Første min gulpet aldri, så nytt for meg også dette..

Gulper ikke etter hvert måltid. Hvis hun ikke raper godt kan det hende hun gulper en del om hun legges ned. Har vel hatt et par runder med masse gulp.

Mine to første gulpet veldig lite og den første tiden gulpet heller ikke lillesøster nevneverdig. Men nå har det blitt mer og mer. Hun gulper gjerne flere ganger etter et måltid, og også når hun ligger og skal sove.
Som oftest er det heldigvis ikke veldig store mengder, men det hender hun må skiftes på.
Hvor mye er normalt?
Tror det er normalt å gulpe ganske mye :) her er det både sprutgulping og tykk gulp som kommer plutselig. Skifter på henne sikkert 4 ganger for dag :o
Hvordan går det med venstrepuppen foresten? :D

Tror det er normalt å gulpe ganske mye :) her er det både sprutgulping og tykk gulp som kommer plutselig. Skifter på henne sikkert 4 ganger for dag :o
Hvordan går det med venstrepuppen foresten? :D
Okey, da er hun ikke ekstrem :P Rart med det når jeg ikke er vant med gulpeunge :)
Venstrepuppen er fremdeles den dårlige puppen. Men er mye mer melk der nå! I dag var den rød og vond igjen, så jeg håper virkelig jeg slipper en ny runde med dalende produksjon.

Back
Topp