Gulping

Nora89

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Tips mot gulping? hu mi brekker seg å kaster opp alt hun spiser nesten. Ikke bare en liten gulp, men hele meg, hun og senga var full :eek: Som regel brekker hun seg og svelger det igjen, men idag har hun gulpa ekstremt.
Storebror gulpa aldri, så har lite erfaring. Det ser jo så voldsomt ut :confused:

Begge mine var/er gulpebabyer :P her passer jeg på at mini ikke overspiser, altså jeg ammer ikke mer enn 15 min (forskjellig fra baby til baby hvor lenge de ligger til puppen da, men han her trenger ikke mer enn 10 min egentlig). I tillegg er det egentlig bare å skifte klær og tørke opp det som kommer ut :P Det går over... Om en god stund :P
Bruker forresten en del sånne smekker fra name it, så slipper vi å skifte hele antrekket hver gang :P Har også gulpeklut i nærheten alltid..

Min forrige var gulpebaby:P det ser mye mer ut enn det er. Hehe. Han gulpa fra han nettopp hadde spist og helt til han skulle spise igjen:o så han var mye våt, og det ble mye skift. Gulpeklut holdt ikke, her gikk det i håndklær:P har igrunn ikke så mange tips, en må bare ta det som kommer. Hehe. Det ble bedre jo mer fast føde han fikk etterhvert:)

Ta pauser i amminga/matinga, gjerne opp for en rap midtveis. Ikke overspising. Det gir seg etterhvert.

Gulpesmekker er gull og gulpekluter!

Back
Topp