Gulp

Har i dag stoppet opp og tatt pauser i matingen, men valgte nok feil dag for hun bestemte da å dra igang med økedøgn....resultat: 2 x 20 min søvn på 11 timer....! Hun har endelig sovnet etter å ha tømt, strekt og "tygd" puppene mine i filler, i tillegg til 2 flasker... Har fått kink i nakken av å bære rundt på henne for å få henne til å rape. Bare(!) gulpa ut 3 bodyer i dag, og en av mine topper :woot:

nestn så lite sover lille til vanlig på dagtid her.. :o har enda ikke klart å skille økedøgn fra normalen :s

Bra hun har roet litt på gulpingen da ;) kanskje det er erstatningen som gjør at hun gulper? evt at du har mye formelk (?) da gilper iallefall han her... Og da kommer det myye! type magen tømmer seg helt..

nestn så lite sover lille til vanlig på dagtid her.. :eek: har enda ikke klart å skille økedøgn fra normalen :s

Bra hun har roet litt på gulpingen da ;) kanskje det er erstatningen som gjør at hun gulper? evt at du har mye formelk (?) da gilper iallefall han her... Og da kommer det myye! type magen tømmer seg helt..
Gulper også når jeg ammer. føler at melkeproduksjonen her er som en berg og dalbane; enkelte ganger ser du på blikket hennes når hun suger seg fast at "oh shit her var det høyt trykk", mens andre ganger virker det som det blir "tomt" etter noen få minutter.

Men jeg stoppet med Minifom for å se om det gjør noen endringer, og tenker fokusere på ofte pauser i amming/flaskemating, uansett hvor sint hun blir, og se om det hjelper. For glupsk det er hun i alle fall, og så tenker jeg å teste et annet merke MME i tillegg.

Kjenner jeg er døds sliten etter i dag, lille ville kun være hos meg, Ingen andre var bra nok og ligge ned var uaktuelt. Og så har vi i tillegg hatt besøk så 4 unger og 4 voksne.... Lille har nå sovet siden 20:30-21 tiden, så håper hun tar igjen litt av det tapte i natt :happy:

Håper dere også får en litt bedre soverytme da, for det er ganske tungt om man må gå rundt å bære på en liten baby hele dagen ;)

Bør kanskje sørge for litt søvn selv før hun våkner for mere mat :D

Gulper også når jeg ammer. føler at melkeproduksjonen her er som en berg og dalbane; enkelte ganger ser du på blikket hennes når hun suger seg fast at "oh shit her var det høyt trykk", mens andre ganger virker det som det blir "tomt" etter noen få minutter.

Men jeg stoppet med Minifom for å se om det gjør noen endringer, og tenker fokusere på ofte pauser i amming/flaskemating, uansett hvor sint hun blir, og se om det hjelper. For glupsk det er hun i alle fall, og så tenker jeg å teste et annet merke MME i tillegg.

Kjenner jeg er døds sliten etter i dag, lille ville kun være hos meg, Ingen andre var bra nok og ligge ned var uaktuelt. Og så har vi i tillegg hatt besøk så 4 unger og 4 voksne.... Lille har nå sovet siden 20:30-21 tiden, så håper hun tar igjen litt av det tapte i natt :happy:

Håper dere også får en litt bedre soverytme da, for det er ganske tungt om man må gå rundt å bære på en liten baby hele dagen ;)

Bør kanskje sørge for litt søvn selv før hun våkner for mere mat :D

høres ut som en smart plan du har klekket ut ;)
her kan han fint ligge i vugga eller på babygymmen på dagtid da, så slepper heldigvis å bære hele dagen - da hadde jeg nok blitt sliten ja!

En liten gladoppdatering: byttet MME på tirsdag, gulpingen har nesten uteblitt helt :D:D:D

Så bra :) hvilken byttet du til?
Jinxa det litt ;) Men nå har hun normal gulpemengder. Byttet til collett, og så bruker jeg nan sin Drikkeklare. Ingen sprut gulp, men det kommer litt ut etter rapen og gjerne litt når jeg skifter bleie rett etter et måltid.

Jinxa det litt ;) Men nå har hun normal gulpemengder. Byttet til collett, og så bruker jeg nan sin Drikkeklare. Ingen sprut gulp, men det kommer litt ut etter rapen og gjerne litt når jeg skifter bleie rett etter et måltid.
Bedre med normalt enn sprutgulp. Noen er jo bare gulpere også :) jeg merker at mini her gulper når han får i seg litt for mye melk, som om han blir full liksom. Kanskje du skulle stoppet 10 ml (eller noe) tidligere, for å se hvordan det ble da?

Back
Topp