N
neledam
Guest
Jenta mi gulper bare mer og mer virker det som. Nå er jeg mildt sagt lei. Ikke bare gulper hun på seg selv men også på andre, meg, sofaen, gulvteppe osv. Jeg er lei av å vaske klær og lei av flekker som ikke går vekk
Spørsmål: på morgenen får hun grøt av 100 ml vann og drikker ca 100-130 ml til grøten eller rett etter. Kan jeg heller lage grøten på mme og gi vann ved siden av? Vil ikke det utgjøre den samme mengden likevel?
Det er nemlig etter dette måltidet hun gulper mest.
Er det noen som har noen gode råd? Hs sier ingenting på det siden ho legger fint på seg.
Jeg kvier meg jo nesten for å dra ut, ho gulper jo på alle
Hun får bare en flaske mme til i løpet av dagen og det er før hun legger seg. Ikke noe gulp da.
Spørsmål: på morgenen får hun grøt av 100 ml vann og drikker ca 100-130 ml til grøten eller rett etter. Kan jeg heller lage grøten på mme og gi vann ved siden av? Vil ikke det utgjøre den samme mengden likevel?
Det er nemlig etter dette måltidet hun gulper mest.
Er det noen som har noen gode råd? Hs sier ingenting på det siden ho legger fint på seg.
Jeg kvier meg jo nesten for å dra ut, ho gulper jo på alle
Hun får bare en flaske mme til i løpet av dagen og det er før hun legger seg. Ikke noe gulp da.