Gullkorn

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Her kommer de fra 5 åringen som perler på en snor i dag :D

- eg ska alltid bo med deg eg mamma. For då kan du alltid betale for meg.

- om vis me ønske at me blir ein katt. Blir me det då?
- då må du nok ønska hardt seie sambo.
- åååh då ska eg ønska masse for eg vill så gjerne bli ein katt. For dei Har jo så fine klør

Hahaha:-) herlig!

Gleder meg til å få en egen fast leverandør av gullkorn :joyful:

Møtte i dag ei venninne og barna hennes. Så spør hun om jeg gleder meg og om vi er spente, så spør datteren hennes på 7 år hva jeg gleder meg til, så sier moren "hun har to babyer i magen" så sier datteren mens hun ser på meg "ååja så det er derfor du er så tjukk" hahaha, da måtte jeg le!

Møtte i dag ei venninne og barna hennes. Så spør hun om jeg gleder meg og om vi er spente, så spør datteren hennes på 7 år hva jeg gleder meg til, så sier moren "hun har to babyer i magen" så sier datteren mens hun ser på meg "ååja så det er derfor du er så tjukk" hahaha, da måtte jeg le!
Hahaha de er herlige :D
Hu mi å ser baby mager over alt :D hehe smiler med ett stort smil til de å dytter i meg for å vise baby mager :D hehe men forstår ikke helt hvorfor noen er så store mens min er litt liten hehe :)

Hehe, de er jo så søte :) mon nevø på 9 sa i helga: "det er så rart å se deg gravid tante, du som alltid har vært så tynn" takk for den :D :D :D

Da min sønn var 7 hadde han den romantiske blomsten å bien forklaringen: alle jenter har egg i magen, å når de får seg kjæreste så vokser egget å klor en baby..
Når jeg da fikk meg kjæreste fikk jeg servert denne:

Har du baby i magen nå?
- nei jeg har nok ikke det :)
- men du har jo kjæreste?
-ja det har jeg

Etter en god del tenking kom svaret:
- åååh du Har gamle egg du da

Hahahaha holdt på å daue :p

Eller denne:

Pjokken på Da 4 år satt i sofaen å
Så helt skrekkslagen ut.

-mamma!!!
- ja vennen
-det er noen som prøver å stjele tankene mine!!
-hø?
-det er noen som prøver å stjele tankene mine
- nei, hvorfor tror du det?
- fordi det dunker sånn.
- neida, lille venn :) det er bare naboen som spiller musikk.
- åhh det var jammen godt

:D :D

Hahaha, elsker gullkorn :D

Snuppa har hatt en haug av gullkorn, og den jeg kommer på nå i farta var da hun var 2,5 år og vi satt på bussen i sånn 4-mannssete med en fremmed dame mot oss.
Snuppa peker ivrig på damen og sier:
-"Mamma, seeeee, Seee mamma!"
-"Ja", sier jeg. "Det er dama"
-"Neeeeeei, mamma", sier snuppa og ler og ler. "ikke dame! Griiiiis!!!" :P

Hahaha, elsker gullkorn :D

Snuppa har hatt en haug av gullkorn, og den jeg kommer på nå i farta var da hun var 2,5 år og vi satt på bussen i sånn 4-mannssete med en fremmed dame mot oss.
Snuppa peker ivrig på damen og sier:
-"Mamma, seeeee, Seee mamma!"
-"Ja", sier jeg. "Det er dama"
-"Neeeeeei, mamma", sier snuppa og ler og ler. "ikke dame! Griiiiis!!!" :P
Hehe så herlig :D

Back
Topp