Gulity pleshures

Og i morres følte jeg at jeg sto på vekten hos dr. Now og kunne juble fordi den viste 89.9! Haha, det er de små gledene i livet ass

Haha «hørte du» stemmen han hans da eller :laughing002? Jeg har ikke veid meg noe særlig etter fødsel (lykkelig uvitende hehe) og ser for meg meg i serien «Iselin hasnt’t stepped on a scale for a lang time . Weight: unkown»:D
 
Haha «hørte du» stemmen han hans da eller :laughing002? Jeg har ikke veid meg noe særlig etter fødsel (lykkelig uvitende hehe) og ser for meg meg i serien «Iselin hasnt’t stepped on a scale for a lang time . Weight: unkown»:D
JEG DØR!! [emoji23]
Ser for meg meg selv nå om dagen, på slankern med besøk av tanta..
"It's hard sticking to the diet.. and things have been rough with the new baby and all... so I snack some times when no one sees me" [emoji23][emoji23][emoji23]
 
JEG DØR!! [emoji23]
Ser for meg meg selv nå om dagen, på slankern med besøk av tanta..
"It's hard sticking to the diet.. and things have been rough with the new baby and all... so I snack some times when no one sees me" [emoji23][emoji23][emoji23]

*latterkrampe* [emoji23] haha
Kjenner meg igjen i lysta på søtsaker altså [emoji56]. Dr Now sender ernærings psykologen hjem til meg: «No, don’t throw the chocolate away . It's the baby's chocolate, not mine [emoji57][emoji50] «
 
Den episoden nå, med de to brødrene... de har jo oppegående kjærester/koner. Hvordan kan de akseptere det?
 
Den episoden nå, med de to brødrene... de har jo oppegående kjærester/koner. Hvordan kan de akseptere det?
Lillebroren hadde jo godt betalt jobb og der virker som at kona var hjemmeværende. Så
Konene deres var også lett overvektig, og da kanskje ikke så nøye på om mennene er store. Det er også langt flere overvektige i USA enn her. Så store menn er vel kanskje normen i enkelte kretser, byer eller familier.

Jeg ble overasket over hva moren deres fortalte i starten om at hun ikke hadde råd til leker, så da ga hun ubegrenset mye godteri og junk food istedenfor :wideyed:? Men å ha rå til å ta enkelte av barna med på skjønnhet konkurranser, som ikke er gratis men dyrt, ja det hadde hun. Kokko...
Jeg synes også det var trist at det virket som at storebror ikke hadde mye kontakt med datteren sin.

Så du episoden for noen uker siden, som fikk en uventet slutt? Ikke for å spoile noe
 
Ja, det er jo kjempedyrt å delta på skjønnhetskonkurranser! Det tenkte jeg ikke på i det hele tatt...

Usikker på om jeg har sett den episoden altså. Den flrste jeg då på lenge var den med hun mora med mark i foten som nektet å slutte å spise
 
Back
Topp