Gulity pleshures

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
har dere noen såkalte «gulity pleshures» ;)? Jeg kan jo starte med mine
- jeg drikker cola zero hver dag (et stort glass ca)
- jeg liker å se på rare program som feks my 600 lb life som handler om ekstremt feire amerikanere :smiley-ashamed008.

Hva er deres :)?
 
Herrefred- flaut å si det, men jeg driver og tar opp 4 stjerners middag og ser det mens jeg ammer[emoji85] Blir inspirert av matlagingen. [emoji28]
 
Snop. Altså godteri. Spiser som en gaaaal. Aldri spist så mye godteri før som nå etter fødselen.
 
Snop. Altså godteri. Spiser som en gaaaal. Aldri spist så mye godteri før som nå etter fødselen.

Godt å høre at vi er flere[emoji85] Og jeg har i tillegg begynt å spise kaffebrød! Herregud- skulle tro det var bestemor jeg hadde blitt! Går ut og triller bare for å gå innom butikken og kjøpe meg lefse! ....og jeg lurer på hvorfor buksene ikke passer ennå.. [emoji85]
 
Godt å høre at vi er flere[emoji85] Og jeg har i tillegg begynt å spise kaffebrød! Herregud- skulle tro det var bestemor jeg hadde blitt! Går ut og triller bare for å gå innom butikken og kjøpe meg lefse! ....og jeg lurer på hvorfor buksene ikke passer ennå.. [emoji85]
Hahaha jeg også spiser plutselig lefser!
 
Sjokolade og is :D
Også ser jeg på ny 600lb life og sister wives ;)
 
Godt å høre at vi er flere[emoji85] Og jeg har i tillegg begynt å spise kaffebrød! Herregud- skulle tro det var bestemor jeg hadde blitt! Går ut og triller bare for å gå innom butikken og kjøpe meg lefse! ....og jeg lurer på hvorfor buksene ikke passer ennå.. [emoji85]

Kjøpte også lefse på butikken her om dagen
 
Spiser alt for mye søtt. Har en nugattiboks i boden, så spiser det når 2-åringen er i barnehagen, for vil jo ikke at han skal spise slikt...
 
BD27D29B-B414-4297-BE28-856427C1A25A.jpeg
Når dere er inne på lefse på tur har jeg også en søt uvane :knegg: jeg kjøper dennne nydelige royal hjerte isen på trilletur ofte :smiley-ashamed008 trilleturen når jeg skal ha en slik blir 7 km da, men likevel ikke bra hehe. I dag ble det en sånn på både meg og samboer :angelic:
 
Spiser alt for mye søtt. Har en nugattiboks i boden, så spiser det når 2-åringen er i barnehagen, for vil jo ikke at han skal spise slikt...

Nugatti ass.... bestemmer meg sånn en gang i mnd eller noe for å bare slutte å kjøpe det, men så blir jeg sååå irritert hver gang jeg har lyst på og det ikke finnes i hus [emoji23][emoji85]
 
  • Liker
Reactions: Vbt
Back
Topp