Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du ringt føden ang smertene i magen? Kanskje det har noe med det og gjøre? Blir bekymret jeg asså!![]()
skal ringe, minn mann må bare ble heilt edru først så skal vi ringe, reiner med jeg kan ringe de om 1 par timer.
ja d kan jeg jo gjør, e bare jeg som er litt treig, jeg sliter med telefon angst, vett ikke korfor for jeg liker jo å snakke å er ikke sjenert i d heiletatt, men hver gang jeg skal ringe folk jeg ikke kjenner så knytter det seg i magen på meg. ja har vondt i dag og.
då va jeg tilbake jenterdet er den markeligste opplevelsen jeg har hatt på føden. når jeg kom der hadde jeg en blødning + jeg hadde vondt i livmora å magen. men d eineste hu var opptatt med å kjekke var om alt var ok m babyen. å selfølgeligt er jeg glad for at alt er ok med babyen, men jeg kom der jo fordi jeg har smerter. hu gadd ikke å kjekka med invendigultralyd om d va någe infeksjon eller noe sånt, å hu sjekka ikke koffer jeg hadde blødning. så føler ikke jeg blei noe klokere av å reisa inn XD . tar helder kontakt med legen om d ikke forbedrer seg snart
takk for all støtte jenter
![]()