gule ringer rundt øynene

bjørk21

Forelsket i forumet
Markeligt, i dag når veg vokna gikk jeg inn på badet, og såg at jeg hadde gul ring rundt begge øynene. ser nesten ut som jeg har fått bank, mangler bare blåfargen XD , noen andre som har opplevd d før ? :)

Har du ringt føden ang smertene i magen? Kanskje det har noe med det og gjøre? Blir bekymret jeg asså! :o

skal ringe, minn mann må bare ble heilt edru først så skal vi ringe, reiner med jeg kan ringe de om 1 par timer.

Ja gjør det da. Hvordan er det med liv i magen? Du kan jo ringe nå da og si du ikke kan komme før om noen timer. Har du vondt i dag og?

ja d kan jeg jo gjør, e bare jeg som er litt treig, jeg sliter med telefon angst, vett ikke korfor for jeg liker jo å snakke å er ikke sjenert i d heiletatt, men hver gang jeg skal ringe folk jeg ikke kjenner så knytter det seg i magen på meg. ja har vondt i dag og.

ja d kan jeg jo gjør, e bare jeg som er litt treig, jeg sliter med telefon angst, vett ikke korfor for jeg liker jo å snakke å er ikke sjenert i d heiletatt, men hver gang jeg skal ringe folk jeg ikke kjenner så knytter det seg i magen på meg. ja har vondt i dag og.

Jeg skjønner det godt, jeg er lik som seg. Men syns du skal ringe likevel! Jeg får angst av at du ikke ringer. Tenk om noe er alvorlig galt? *pessimist*

Bra det er liv i han!:)

hehe akuratt der er vi forskjellige :P eg e altid opptimist XD hehe tilogmed når jeg hadde blodpropp i foten XD fikk på jobb med d i 4 dager å sa at d sikkert va muskelknute å at d sikekrt gikk vekk XD å lungekorlapsen min og trodde eg bare va når så snart gikk over XD hhehe, men skal ringa skal bare finna tlf nr :P

Godt du selv er positiv og ikke blir så alt for bekymra selv :) håper det ikke er noe gale, men bra de kunne ta deg inn med en gang :)

Så bra du ringte! Lykke til! Det er nok ingenting, men om d er set så er du jo i rette hendwr på føden!:)

då va jeg tilbake jenter :P det er den markeligste opplevelsen jeg har hatt på føden. når jeg kom der hadde jeg en blødning + jeg hadde vondt i livmora å magen. men d eineste hu var opptatt med å kjekke var om alt var ok m babyen. å selfølgeligt er jeg glad for at alt er ok med babyen, men jeg kom der jo fordi jeg har smerter. hu gadd ikke å kjekka med invendigultralyd om d va någe infeksjon eller noe sånt, å hu sjekka ikke koffer jeg hadde blødning. så føler ikke jeg blei noe klokere av å reisa inn XD . tar helder kontakt med legen om d ikke forbedrer seg snart :) takk for all støtte jenter :P

då va jeg tilbake jenter :p det er den markeligste opplevelsen jeg har hatt på føden. når jeg kom der hadde jeg en blødning + jeg hadde vondt i livmora å magen. men d eineste hu var opptatt med å kjekke var om alt var ok m babyen. å selfølgeligt er jeg glad for at alt er ok med babyen, men jeg kom der jo fordi jeg har smerter. hu gadd ikke å kjekka med invendigultralyd om d va någe infeksjon eller noe sånt, å hu sjekka ikke koffer jeg hadde blødning. så føler ikke jeg blei noe klokere av å reisa inn XD . tar helder kontakt med legen om d ikke forbedrer seg snart :) takk for all støtte jenter :p

Men hu må vel sjekke hvorfor du blør?? Og har smerter?? Og hvorfor har du gule ringer rundt øynene??? :confused: Men godt den lille i magen har det bra da :)

ja det va det jeg og trodde ;S men men jeg får ringe til fødelegen min neste gang. då er jeg jalfall sikker på at alt blir gjort som d skal :)

jeg tar ansvar sjøl å går ner t legekontoret i morgen eller på tirsdag og tar noen blodprøver. crp for å forsikre meg om at jeg jalfall ikke har noen form for infeksjon. åsså siden jeg er gul rundt øynene å litt i de hvite i øynene så tar jeg leverprøver også. vist de er fine så tror jeg jalfall det ikke er noe farligt gale :)

Back
Topp