Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fiorelina
Jeg kan ikke svare deg på alt, tror uansett ikke at jeg klarer å overbevise deg på noen måte.
Vil ikke prøve å overbevise deg om min tro, for du virker ikke akkurat som om du vil bli overbevist heller, da[;)]
ORIGINAL: Prinsessa
Tro på fantasi figuren din du! Jeg skal nå ikke gjøre som det kristene gjør,og prøve å omvende deg.Er du kristen, vellbekomme! Men da synes jeg at du skal leve som en kristen.Så mange kristene er litt kristene,de følger ikke halvparten av hva som står i bibelen.[;)] Enten er man kristen og følger kristendommen eller så er man ikke det. Jeg er anti krist. [;)][;)][;)]
ORIGINAL: hilly
Selvsagt må du be om det... Det er et kontakt mellom deg og gud... hva hadde da meningen med å leve og eksistere vært hvis man fikk alt man ba om,,, man skjønner at man har det godt når opplever noe vondt.. Livet er et berg og dal bane.. for å skjønne hva som er bra og hva som er dårlige dager....
ORIGINAL: Trine82
ORIGINAL: Prinsessa
Tro på fantasi figuren din du! Jeg skal nå ikke gjøre som det kristene gjør,og prøve å omvende deg.Er du kristen, vellbekomme! Men da synes jeg at du skal leve som en kristen.Så mange kristene er litt kristene,de følger ikke halvparten av hva som står i bibelen.[;)] Enten er man kristen og følger kristendommen eller så er man ikke det. Jeg er anti krist. [;)][;)][;)]
jeg synes vi skal respektere de som har annen tro en oss.. hva er vitsen med å prate negativt om en annens tro? Jeg er ikke kristen selv, men respekterer de som er det. Det er dems valg [:D] Man skal ikke dømme folk ut fra troen, er da min mening..