Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når det er en fest som er planlagt så tenker jeg det må være lov til å få sove ut dagen derpå. Det vil jeg også gjøre hvis jeg har vært ute.
Men når mannen lørdags ettermiddag finner ut at han bare skal ta en eller to øl med kompiser, så blir jeg ganske irritert hvis det ender opp med full pakke![]()
Ser heller ikke noe problem i å dra på fest og få sove ut dagen etter - så lenge det er avtalt. Noe annet er å bryte løfter slik. Ja, av og til kan det bli litt mer enn man har tenkt, men det er forskjell på litt for mye og alt for mye.
Jeg synes det er veldig stor forskjell på å sove ut og ikke stå opp for noe annet enn å spy før kl 15.
Ja at han ikke holder lovnader kan jeg forstå er irriterende ja.... Dumt å love noe man vet kan være vanskelig å gjennomføreDet er faktisk ikke drikkingen som irriterer meg grenseløst, det er det at han lovet meg noe og ikke holdt det. Når jeg sover 3 timer i løpet av natta og han er så borte at guttunge ikke vil la han smøre brødskiver til han og at jeg derfor får null hjelp i dag. Mens jeg satt våkne med sønnen vår i natt gledet jeg meg til at gubben skulle komme hjem og avlaste meg, ikke skape merarbeid.
Han lovte meg maks 1 øl, vinen til maten og 2 "bonger" etterpå, når det blir over 2 flasker vin og minst 4 drinker blir jeg oppgitt. Når han i tillegg måtte dra kl 13 i går for å rekke det og vi måtte 100 ting før han dro, har han hjulpet meg med sønnen vår 1 sekund denne helgen.
Jeg har kanskje veldig lite sympati ang dette da jeg aldri har klart å drikke til jeg spyr.
Ser heller ikke noe problem i å dra på fest og få sove ut dagen etter - så lenge det er avtalt. Noe annet er å bryte løfter slik. Ja, av og til kan det bli litt mer enn man har tenkt, men det er forskjell på litt for mye og alt for mye. Har hatt et par slike runder her også hvor "et par-tre pils" har endt i fyll, spying og en fullstendig ubrukelig mann dagen derpå. Gjerne dager jeg har mye å gjøre eller er sliten og trenger avlastning. Klart man blir skuffa og sint! Jeg har bare latt han sove ut, for han duger ikke til noe likevel om jeg vekker han. Så kommer han som regel krypende og gjør alt jeg ber om i løpet av ettermiddagen.
Ja, jeg har lært at det er best å vente til han kommer på det selv :-D da er han ikke mye høy i hatten! Men om jeg vekker han for å kjefte i en sånn situasjon så blir han bare grinete og går i forsvar med en gang.Signerer den siste derhaha!
Bedre med en mann som har dårlig samvittighet på eget initiativ enn en som "må" ha dårlig samvittighet![]()
Ja, jeg har lært at det er best å vente til han kommer på det selv :-D da er han ikke mye høy i hatten! Men om jeg vekker han for å kjefte i en sånn situasjon så blir han bare grinete og går i forsvar med en gang.
For å være helt ærlig ser jeg ikke problemet? Alle burde få lov å kose seg innimellom, og om man går på en smell? So what? Han føler nok på det selv i dag og da synes jeg ikke man bør tyne situasjonen noe mer. Neste gang er det kanskje deg?![]()