Grusom nyhet

panterinnen

Gift med forumet
Fikk akkurat mld av Jannicke T, sitter å gråter her nå... det er så fælt.. [:(][:(][:(][:(]

Hun skrev:
Hei. Det ble en stor gutt. Men hn døde dessverre i går kl 1805 i magen min. Fdte han i dag klokken 1043... Nydelig var han. 4995 gram og 59 cm.

Dette er så fælt... vet ikke hva jeg skal si for å trøste henne... [:(][:(][:(]

Sender alle mine tanker til henne og familien hennes og jeg ber dere som er kristne om å be for dem alle sammen.
[:(][:(]

Uff, der ble jeg tom for ord[:(][:(][:(][:(]

Nei er det sant??
Huff kjære vene!
Fordi hun gikk over tida da eller kanskje?

Nei dette var triste greier..

Vet heller ikke hva jeg skal si[:(][:(] uff[:(]

Nei nå står håra i nakken på meg!![:(][:(]

Sender masse klemmer og koser til alle rundt!

fy så tragisk.. blir helt tom for ord! Må jo være den værste tingen som kan skje!

Sender en stor trøsteklem til jannicke T!

uff, stakkar [:(] [:(] [:(] .
Dette var kjempetrist!! Ja, hva skal man si til en slik trist beskjed [:(] .
Jeg er veldig dårlig med ord under en slik situasjon, men sender mange trøsteklemmer til Jannicke [:(].
Min dypeste medfølelse går til henne og familien hennes.

Sendte henne en mld fra oss alle og sa at vi er der for henne og at vi tenker på henne.. vet ikke hva annet jeg skal skrive...
Vet ikke hva som skjedde, tror ikke jeg spør om det nå heller.. hun har det sikkert tøft nok som det er uten at jeg ripper opp i noe...
Stakkars jente [:(][:(][:(]

Gud så grusomt og urettferdig! Mine tanker går til henne og familien.[:(][:(][:(]

Herregud! Så grusomt det må være å føde et dødt barn! Man trenger ikke være kristen for å be for noen i hennes situasjon....Gi henne all vår varmeste omtanke og klemmer, dette finnes ingen ord for.

f.f... jeg kastet nesten opp her jeg satt nå!!! det er jo helt vilt får virkelig håpe dette ikke var pga overtiden hun sa jo at hun ikke følte seg bra.. jeg som ikke er kristen selv skal virkelig be for henne selv... har ikke flere ord en at dette er ubeskrivelig trist.

Man får seg virkelig en tankevekker når slike ting skjer!

For 10 min siden var jeg så happy som bare det for at vi skal på sykehusomvisning i morgen, og kjøpe inn det siste vi mangler til babyen.

Nå ble plutselig ikke det så viktig lenger, og jeg ble bare uendelig trist!
Hun som har mast og mast på å bli satt i gang også.. Stakkars jente..

Å gud så fælt. klarer ikke å slutte å gråte.

Vet du hva som skjedde? Da foruten en stor tragedie.

Sender alle mine tanker

Skal be for henne selv, er heller ikke kristen.. synes alle skal gjøre dette!!

Noe så urettferdig.
Tankene mine går til hele familien.

ånei ånei ånei er det mulig!!!![:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

ORIGINAL: fruluna

Man får seg virkelig en tankevekker når slike ting skjer!

For 10 min siden var jeg så happy som bare det for at vi skal på sykehusomvisning i morgen, og kjøpe inn det siste vi mangler til babyen.

Nå ble plutselig ikke det så viktig lenger, og jeg ble bare uendelig trist!
Hun som har mast og mast på å bli satt i gang også.. Stakkars jente..

Det er sant, kjente det stakk i hjerte når eg leste dette[:(] Helt forferdelig å oppleve noe slikt[:(][:(]
Har en i familien som gikk gjennom det samme og hun gikk også overtiden......

Nei, uff, dette var utrolig trist[:(][:(]

Åh herregud!!

Nå blei jeg utrolig trist!! Må bare sende hun og mannen mine aller varmeste tanker. Kjempelei meg på deres vegne! vet ikke hva mer jeg kan si, ord blir så fattige!

Monica

Back
Topp