lissom
Forumet er livet
Imorra skal jeg til helsestasjonen og snakke med ei om denne fødselsdepresjonen som blomstrer her... Har innsett at jeg ikke klarer dette på egenhånd, men er litt redd for å snakke med hun der... jeg kommer sikkert til å sitte og stortute.. og det er så fælt! Jeg blir så flau... føler meg så mislykka[&o] men jeg ser jo at for jentene sin skyld, så må jeg få hjelp til å bli kvitt dette, for det suger all energi ut av meg... men... tenk om de synes jeg er en dårlig mor?? Jeg ER vel egentlig det, jeg sitter jo bare og sturer og orker ikke ut i lekeparken med de engang...[&o] (har ikke orka å finne ut om det er en lekepark i nærheten engang..)
Håper bare at dere vil krysse fingre for meg imorra kl 12 (egentlig idag), for jeg er pissnervøs.... [&:] (og så håper jeg at dere ikke synes jeg er teit som skriver dette her... men må bare få ut litt ting og tang..)
Håper bare at dere vil krysse fingre for meg imorra kl 12 (egentlig idag), for jeg er pissnervøs.... [&:] (og så håper jeg at dere ikke synes jeg er teit som skriver dette her... men må bare få ut litt ting og tang..)