Gruer meg....

Hehe..Nei det vet jeg ikke.. Er du redd du har mistet?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hehe..Nei det vet jeg ikke.. Er du redd du har mistet?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Vet ikke. Ikke hatt en sa men ma virker forferdelig.. Ikke hørt hjertelyd enda ville hjulpet å høre den

Vet ikke. Ikke hatt en sa men ma virker forferdelig.. Ikke hørt hjertelyd enda ville hjulpet å høre den

Da ber du om det enten hos jm eller lege. De jobber for deg!

I og med du er uke 13 - hvor lang var lille? Jeg var i dag jeg og, var 6,5 cm:)

♡02.03.2015♡
Jeg var på tidlig ul i går og legen målte seg frem til at jeg var da 12+6, babysen min målte 6,2 cm, og allt så kjempe bra ut, så fikk beskjed om at dette ble det fødsel av :) (var litt nervøs på forhånd) :P

*første spire i månedskifte februar/mars*

Jeg var på tidlig ul i går og legen målte seg frem til at jeg var da 12+6, babysen min målte 6,2 cm, og allt så kjempe bra ut, så fikk beskjed om at dette ble det fødsel av :) (var litt nervøs på forhånd) :P

*første spire i månedskifte februar/mars*
Oj, jeg kan da ikke være lenger :o

♡Overgangen feb/mars♡

Var hos legen på fredag var 12+ 6. De hadde ikke utstyret og jeg kommer meg ikke til jordmor...
Hør med ditt lokale sykehus om du kan få komme inn for å bli beroliget :-)

Hadde du krav på tidlig ultralyd eller bare spurte du og fikk?

Jeg hadde krav på det, men fikk ikke før jeg ba om at de sendte papirene mine til annet sykehus.
Hadde fått på Voss bare på forespørsel (snakket med de før jeg ga KK noen pauli ord om saken)

Jeg hadde krav på det, men fikk ikke før jeg ba om at de sendte papirene mine til annet sykehus.
Hadde fått på Voss bare på forespørsel (snakket med de før jeg ga KK noen pauli ord om saken)
Synes det er dumt det ikke er son at man har tilbud om å høre hjertelyd tidlig eller ultralyd

Synes det er dumt det ikke er son at man har tilbud om å høre hjertelyd tidlig eller ultralyd

Er helt enig med deg der.
Ser og hvor mye mer de kan se på ul osv i dag kontra de to foregående gangene jeg gikk gravid (95 og 99)

Back
Topp