Gruer meg....

Hopplahei

Glad i forumet
Oktoberskattene 2015
Jeg skal på tidlig ul i dag kl.12, men gruer meg noe helt forferdelig....
Var hos jordmor for to uker siden, men hun ville ikke lytte etter hjertelyd, for det var så tidlig at det ikke var sikker at vi hørte det, og da var det bedre å vente. Så nå tenker jeg jo at tenk om det ikke er noe bankende hjerte inni der.....???
Er 13 uker i morgen.....

Hei
Jeg hadde det akkurat som deg da jeg dro på tidlig ul 12+3. Jeg har absolutt ikke hatt graviditetssymptomer og var kjempenervøs! Var sikker på en MA.

MEN inni magen min lå en liten baby med et hjerte som banket så fortfort, akkurat slik det skulle gjøre <3

Snakket litt med legen om dette med MA, for det er jo største frykt da en ikke får varsel for kanskje mange uker etterpå. Han kunne fortelle at på hans 10 år (mener jeg det var) hadde han aldri opplevd MA.. Så det er utrolig sjelden! Jeg tror at siden vi kan lese på sidene her om mange med MA så er det forde de forteller det... Alle det går bra med, skriver jo ikke det slik at det kommer like tydelig frem..

Masse lykke til i dag, går helt sikkert bra. :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Masse lykke til!

Fra mobil.

Masse lykke til. Kjenner til redselen, dette går bra. Gi oss en oppdatering seinere da

I og med du er uke 13 - hvor lang var lille? Jeg var i dag jeg og, var 6,5 cm:)

♡02.03.2015♡

Ja det var det da. Jeg husker ikke hvor lang hun sa den var.... Men det stemte med det jeg selv mente, at jeg har termin 27.februar, og er 13 i morgen.

Hei
Jeg hadde det akkurat som deg da jeg dro på tidlig ul 12+3. Jeg har absolutt ikke hatt graviditetssymptomer og var kjempenervøs! Var sikker på en MA.

MEN inni magen min lå en liten baby med et hjerte som banket så fortfort, akkurat slik det skulle gjøre <3

Snakket litt med legen om dette med MA, for det er jo største frykt da en ikke får varsel for kanskje mange uker etterpå. Han kunne fortelle at på hans 10 år (mener jeg det var) hadde han aldri opplevd MA.. Så det er utrolig sjelden! Jeg tror at siden vi kan lese på sidene her om mange med MA så er det forde de forteller det... Alle det går bra med, skriver jo ikke det slik at det kommer like tydelig frem..

Masse lykke til i dag, går helt sikkert bra. :)

Ikke for å gjøre deg bekymret elelr noe, men jeg har hatt 2 MA, så så sjeldent kan det jo ikke være! Men man kjenner det på en måte på kroppen likevel da.. Jeg hadde følelse av at noe var galt begge gangene...

Ikke for å gjøre deg bekymret elelr noe, men jeg har hatt 2 MA, så så sjeldent kan det jo ikke være! Men man kjenner det på en måte på kroppen likevel da.. Jeg hadde følelse av at noe var galt begge gangene...

Huff, og 2 MA :( Noen er jo de prosentene som Desverre opplever dette :(

Huff, og 2 MA :( Noen er jo de prosentene som Desverre opplever dette :(

Ja, og så har jeg jo en litt trøblete historie elelrs også da! :P 1 SA og 1 Senabort i uke 22+2.. Og har pcos, prøvd i 8 år.. Oddsene har liksom ikke vært helt på min side! :P

Så gode nyheter! Håper du klarer å slappe mer av nå :)

Fra mobil.

Hvordan hadde du en følelse av at noe var galt?

Tja si det.. Følte at magen ikke var like oppblåst, og at magen på en måte seig litt ned.. Det var vel i ca i uke 5 og 6 mener jeg å huske.. Var liksom bare noe som ikke stemte..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tja si det.. Følte at magen ikke var like oppblåst, og at magen på en måte seig litt ned.. Det var vel i ca i uke 5 og 6 mener jeg å huske.. Var liksom bare noe som ikke stemte..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ah, så negativt å ikke være oppblåst?

Back
Topp