gruer meg

Vecca#1

Håper på en liten spire snart <3
Idag eller i morgen får jeg svar på blodprøven jeg har tatt, og jeg får ikke sove... klarer ikke slappe av, og hvis det fins hcg i blodet går det enda en uke til jeg får svar på om det har steget.

Fikk positiv test for litt over 2 uker siden men så ble den ikke sterkere, får 1-2 uker på cb digital og har ikke tatt flere etter blodprøven. Ente med og bruke opp alle testene mine + kjøpe inn flere i forrige uke da det virket nesten som testene ble svakere :/

Det var dagens utblåsning, så nå får jeg bare krysse fingrene og håpe på det beste! :) Noen andre som har/går igjennom noe lignende? :)

Hvorfor må du vente enda en uke for å sjekke om det har steget ? Jeg tok hcg onsdag og fredag forrige uke og fikk vite det på torsdag med første og samme dag på andre. Hvis du tar med det blodprøvearket og tar prøven på sykehuset tidlig på morgenen, så er det stor sannsynlighet for svar samme dag siden den analyseres der. Det gjøres hver dag :)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Får også svar etter 2 dager etter at blodprøvene er tatt :)

Du kan ringe inn til legen og få svarene i dag om du tok i forrige uke. Og tok du nye i går kan du ringe ons/tors og høre :)

Spennende :) Krysser fingrene :)

Får også svar etter 2 dager etter at blodprøvene er tatt :)

Du kan ringe inn til legen og få svarene i dag om du tok i forrige uke. Og tok du nye i går kan du ringe ons/tors og høre :)

Spennende :) Krysser fingrene :)
Hvorfor må du vente enda en uke for å sjekke om det har steget ? Jeg tok hcg onsdag og fredag forrige uke og fikk vite det på torsdag med første og samme dag på andre. Hvis du tar med det blodprøvearket og tar prøven på sykehuset tidlig på morgenen, så er det stor sannsynlighet for svar samme dag siden den analyseres der. Det gjøres hver dag :)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Bor på en veldig liten plass, hvor alt må sendes inn, derfor tar ting en evighet her :P Men ringte de nettopp og papirene var kommet, så de skulle be fastlegen min ringe når han hadde mulighet :) Superspent!

Og jeg er så glad for at jeg kan dele tanker og spørre om ting her inne på BV ellers hadde jeg nok gått på veggen i all ventingen :P :D
Dere er virkelig en flott gjeng alle sammen <3 :D

Snålt at praksisen skal være så forskjellig. Her trenger jeg ikke snakke med legen for å få hcg svar, ringer bare resepsjonen

Idag eller i morgen får jeg svar på blodprøven jeg har tatt, og jeg får ikke sove... klarer ikke slappe av, og hvis det fins hcg i blodet går det enda en uke til jeg får svar på om det har steget.

Fikk positiv test for litt over 2 uker siden men så ble den ikke sterkere, får 1-2 uker på cb digital og har ikke tatt flere etter blodprøven. Ente med og bruke opp alle testene mine + kjøpe inn flere i forrige uke da det virket nesten som testene ble svakere :/

Det var dagens utblåsning, så nå får jeg bare krysse fingrene og håpe på det beste! :) Noen andre som har/går igjennom noe lignende? :)

Håper dette går bra! Krysser fingrene her og :)

Bor på en veldig liten plass, hvor alt må sendes inn, derfor tar ting en evighet her :p Men ringte de nettopp og papirene var kommet, så de skulle be fastlegen min ringe når han hadde mulighet :) Superspent!

Og jeg er så glad for at jeg kan dele tanker og spørre om ting her inne på BV ellers hadde jeg nok gått på veggen i all ventingen :p :D
Dere er virkelig en flott gjeng alle sammen <3 :D

Må jo sende inn her også, lege midt i Oslo sentrum. Så kan tro det er travelt her også ;) Og her kan sekretærene fortelle prøvesvarene :)

Men blir spennende :D

Krysser for deg :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk! :) fikk svar om at hcg nivået lå på 12, så den var positiv og kunne ta ny blodprøve på torsdag :) så får jeg bare håpe det stiger siden det var så lavt :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp