Gruer meg til etterriene...

Jeg hadde veldig intense etterrier med første, ble selvfølgelig tatt skikkelig på sengen siden alle sa at man ikke kjenner noe med første barnet. Trøsten var at livmoren trakk seg veldig raskt tilbake. :-)

Kan ikke si jeg husker etterrier jeg!! Første begynte jeg sånn 4 - ho kom ut 22.55. (Ble satt i gang) Andre reiste vi til sykehuset rundt 0.00 - han kom ut 3.30.. Spent nå da!!!

Bare for å komme med litt positivitet her; jeg hadde SYKT vonde etterrier med førstemann.. helt intenst!! slik at jeg gruet meg ikke til fødsel med nr. 2, men da den første etterria kom der jeg lå i fødesenga etter fødsel husker jeg at jeg tenkte «åneeeeeei, NÅ starter det...!» men så fikk jeg smertestillende, og etter det kjente jeg nesten ingenting til dem.. ble tilbudt sm.stillende igjen senere, men jeg takket nei for å se om det hadde gitt seg, og jammen meg kjente jeg så og si ingenting mer til disse etterriene.. :D Med første kom dem til og med over meg ca 2 uker etter fødsel også!! satt på badet og skifta på lillegutt, og BANG, der var jeg sikker på at jeg skulle føde et barn til...
SÅ det trenger altså ikke å bli verre^^,

Jeg husker jeg fikk mensenmurring hver gang jeg ammet etter fødselen. Det er vel kanskje sånn det føles bare 100 hanger værre?

Skal være såååå glad når jeg er ferdig med fødsel, at de etterriene får bare komme :)

Hadde ikke mye med førstemann, men synes å huske at det var noe sånt.. Helt sikkert ikke sterkt altså! Bare sånn for å ikke kimse av hvor smertefullt det faktisk er...

Back
Topp