Gruer meg til dette..

aqua77

Andre møte med forumet
var utrolig plaget under mitt forrige (og hittil eneste) svangerskap. kastet opp flere ganger daglig de førte 5 månedene, og gikk med krykker pga bekkenløsning resten av svangerskapet. selve fødselen var bare småtteri i forhold til dette. nå har vi begynt å snakke om et barn til, og jeg forsøker å mote meg opp til en runde til. var sykemeldt fra uke 6, og helt frem til fødsel, det var nesten det verste! ble jo nesten folkesky.. vet at dette er klaging, men jeg vegrer meg faktisk litt for å begynne på nytt. er relativt nyansatt i jobben min, og har ikke lyst til å sykemeldes. vet jo at det kan gå helt smertefritt denne gangen, men tanken er der. godt å få tømt ut litt tanker! [&:]
 
De sier jo det at alle svangerskap er ulike, så ville ikke tenkt for mye på ditt forrige. Dessuten kom det jo noe godt ut av det tilslutt:) du får ha lykke til hvis du velger å prøve igjen
 
Huff, skjønner godt at du ikke er overivrig etter å sette igang igjen da ja[&:]
 
Krysser fingrene for at du får et lettere svangerskap denne gangen, hvis du velger å bli gravid igjen...
 
Ønsker deg lykke til!
 
ikke sant, det kan bare bli bedre...[:)] satser på at det går bra neste gang.. [:D] bedre å forsøke å være positiv, sant.
 
Back
Topp