Gruer meg så veldig til imorgen...

Forstår dere godt. Jeg har vært på TUL 7+1 og 9+1. Klarer ikke helt å slå meg til ro med at dette går veien. TUL sier at alt var i skjønneste orden. Tror jeg bare trenger å komme forbi de 12 ukene så kanskje jeg finner roen
La oss håpe det ja :wav
 
Å nei, det var trist lesing, håper håper det er uskyldig og enda godt du skal på ul imorgen og ikke må vente enda lenger. Hvor langt er du på vei?

Ja! Nå passet den timen veldig bra! Ikke egentlig vært urolig før nå.. Er 10+1 i dag.
 
Uff uff, så dumt. Er det mye som kommer? Hold meg oppdatert er du snill, ble så bekymret på din vegne :Heartpink:oops:

var litt godt å få skrive det til noen! Har ikke vært mye, men vært litt i nesten hele dag.. håper at det går fint! Skal oppdatere i morgen:Heartred
 
Lykke til i morgen til alle som skal på TUL! Håper det går helt greit for alle! :):Heartred
 
Nei, var for en uke siden og heldigvis sto alt bra til! Men venter på fosterdiagnostikk og synes det til tider er veldig krevende og nervepirrende :nailbiting:
Kan jeg spørre hvorfor du skal på fosterdiagnostikk?
 
Jeg blødde også natt til TUL, men her var alt bra.

Lykke til til dere som har i dag. Jeg følger spent med :)
 
Kan jeg spørre hvorfor du skal på fosterdiagnostikk?

Er bærer av en alvorlig sykdom, så derfor jeg får tilbud om det. Vært forberedt på det her i mange år og klar over risikoen, så har visst at det ikke kom til å bli enkelt. Enn så lenge prøver jeg å glede meg over at jeg ble raskt gravid og at alt har gått greit så langt!
 
Jeg har ultralyd lørdag 02:15 norsk tid. Er så nervøs, selv om vi har sett et bankende hjerte for "bare" 3 uker siden. :(
 
Her gikk det over all forventning, fikk se et lite foster på 12 mm og fikk høre et bankende hjertet. Fosteret så normalt ut, og plommesekken var også tilstede, samtidig som hun også visste oss navlesnoren :Heartpink:Heartred Fikk tatt utvendig, neste ultralyd er i uke 13. Ble satt fram til 8+1, var opprinnelig 7+5 i dag :wav
 
Back
Topp