Gruer meg så veldig til imorgen...

Høne_mor84

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Skal på tidlig ultralyd og tror ikke jeg har grudd meg så mye til det som jeg gjør denne gangen.

Man blir mer ydmyk med årene, er nok derfor, jeg vet så inderlig godt at det ikke er en selvfølge, og kjenner at jeg er heldig som kan skje får oppleve dette videre.

Uff, er så redd det ikke skal være liv laget :sorry:
 
Skjønner veldig godt at du er nervøs. Følte på det samme mandag kveld. Prøvde å forberede meg på at det ikke var hjerte-lyd på TUL tirsdag, men det var det :happy: Regner med og håper det går bra for deg også :HeartredLykke til:Heartred
 
Skjønner veldig godt at du er nervøs. Følte på det samme mandag kveld. Prøvde å forberede meg på at det ikke var hjerte-lyd på TUL tirsdag, men det var det :happy: Regner med og håper det går bra for deg også :HeartredLykke til:Heartred
Så godt og høre om opplevelsen din, takk for lykkeønskninger :Heartblue
 
Samme her. Skal I morgen kl 10. Klarer ikke å tenkte på noe annet. Har bare lyst til å se på Netflix for å distrahere meg hele tiden, det er det eneste som hjelper. Skikkelig angst :arghh:
 
Samme her. Skal I morgen kl 10. Klarer ikke å tenkte på noe annet. Har bare lyst til å se på Netflix for å distrahere meg hele tiden, det er det eneste som hjelper. Skikkelig angst :arghh:
I feel you girl! Ikke noe kjekt, håper det går bra for oss begge to :smiley-ashamed008:smiley-ashamed008 lykke til!
 
Lykke til begge to som skal på ultralyd i morgen :Heartred
 
Jeg skal også i morgen!! Ikke før kvart over 1!! Og i dag hadde jeg første dagen med tegn til blod :( krysser fingrene for at alle får en god opplevelse!
 
Jeg skal også i morgen!! Ikke før kvart over 1!! Og i dag hadde jeg første dagen med tegn til blod :( krysser fingrene for at alle får en god opplevelse!
Det er mange som blør uten at noe er galt <3 Lykke til til deg også!
 
Forstår dere godt. Jeg har vært på TUL 7+1 og 9+1. Klarer ikke helt å slå meg til ro med at dette går veien. TUL sier at alt var i skjønneste orden. Tror jeg bare trenger å komme forbi de 12 ukene så kanskje jeg finner roen
 
Lykke til dere ❤ vet hvordan dere har det. Det værste jeg har kjent, denne ventinga.
Men det går så bra skal dere se:happy093
 
Masse lykke til til dere som skal på ul i morgen!:Heartred Kjenner så igjen den nervøse følelsen i forkant, men husk at det er størst sannsynlighet for at det går bra!!
 
Masse lykke til! :Heartred
 
Henger meg på jeg også med å ønske dere alle lykke til i morgen! Sånn venting og usikkerhet kan føles helt uutholdelig... Føler med dere <3
 
Jeg skal også i morgen!! Ikke før kvart over 1!! Og i dag hadde jeg første dagen med tegn til blod :( krysser fingrene for at alle får en god opplevelse!
Å nei, det var trist lesing, håper håper det er uskyldig og enda godt du skal på ul imorgen og ikke må vente enda lenger. Hvor langt er du på vei?
 
Back
Topp