Gruer meg så forferdelig til tidlig UL

I morgen halv 3 har vi tid for tidlig UL. Vi har prøvd å bli gravide i over 2 år og i pp1 ble vi gravide.. Vi skulle ha tidlig UL da også, men noen timer før timen begynte jeg å blø, og det ble konstantert på ultralyden at det ikke var noe liv der og at kroppen mest trolig ville ordne opp selv.. Året etter hadde vi en kjemisk og i nå er jeg endelig gravid igjen! Men ejg er livredd og overbevist om at vi ikke skal bli foreldre, at det ikke er meningen, og at dette derfor ikke kommer til å gå bra.. Jeg klarer ikke se for meg at dette skal gå bra, og at vi fkatisk skal få en baby i juni.... Jg er bare så redd for å dra på UL i morgen, for hva om det ikke er liv der denne gangen heller ?? :confused::oops::(

Hvordan gikk det =) ?

Det gikk bra !! :D vi så hjertet som slo, og alt så kjempe bra ut sa hun :D

Yeeeey kor bra =) Super gla på dine vegn <3
Nu blir nærvan mine også mindre til min ultra den 13 november =) Da e æ 8+5 =)

Flott! Det ble jeg glad for å høre.
Har ul mandag 6+3. Ikke gruet meg veldig, men kjenner det tar seg opp :-p Sikker på jeg kommer til å kaste opp på toget mandag morgen... Mannen min er ikke her og vet ikke om venninna mi blir med meg. Håper det ellers får jeg ta med mamma :)

Har bestilt UL når jeg er 7+0. Er det bankers å se hjertet om det er liv der da?

Det gikk bra !! :D vi så hjertet som slo, og alt så kjempe bra ut sa hun :D
Hurra!

Så flott! Da kan du senke skuldrene! Sterke hjerteslag er ett godt tegn!

Back
Topp