Gruer meg så forferdelig til tidlig UL

Fionel

Forelsket i forumet
I morgen halv 3 har vi tid for tidlig UL. Vi har prøvd å bli gravide i over 2 år og i pp1 ble vi gravide.. Vi skulle ha tidlig UL da også, men noen timer før timen begynte jeg å blø, og det ble konstantert på ultralyden at det ikke var noe liv der og at kroppen mest trolig ville ordne opp selv.. Året etter hadde vi en kjemisk og i nå er jeg endelig gravid igjen! Men ejg er livredd og overbevist om at vi ikke skal bli foreldre, at det ikke er meningen, og at dette derfor ikke kommer til å gå bra.. Jeg klarer ikke se for meg at dette skal gå bra, og at vi fkatisk skal få en baby i juni.... Jg er bare så redd for å dra på UL i morgen, for hva om det ikke er liv der denne gangen heller ?? :confused::oops::(

I morgen halv 3 har vi tid for tidlig UL. Vi har prøvd å bli gravide i over 2 år og i pp1 ble vi gravide.. Vi skulle ha tidlig UL da også, men noen timer før timen begynte jeg å blø, og det ble konstantert på ultralyden at det ikke var noe liv der og at kroppen mest trolig ville ordne opp selv.. Året etter hadde vi en kjemisk og i nå er jeg endelig gravid igjen! Men ejg er livredd og overbevist om at vi ikke skal bli foreldre, at det ikke er meningen, og at dette derfor ikke kommer til å gå bra.. Jeg klarer ikke se for meg at dette skal gå bra, og at vi fkatisk skal få en baby i juni.... Jg er bare så redd for å dra på UL i morgen, for hva om det ikke er liv der denne gangen heller ?? :confused::oops::(

Tenk positive tanker, si positive ord, gjør positive handlinger og det positive gror.

Dette går bra! pust med magen og la hvilepulsen ta over :)
Gleder meg til å høre om synet av spira i morgen!

Masse lykke til! Kjenner følelsen!!
Det går så bra:):)

Jeg hadde akkurat samme panikken før min tidlige ul forrige uke. Var gravid tidligere i år, og dro på ul da og fikk beskjed om at det ikke var liv. Klarte ikke se for meg at det skulle gå annerledes denne gangen, eneste erfaring jeg hadde med ul var negativ. Men forrige torsdag tok det bare sekunder fra jordmor skrudde på apparatet til hun utbrøt: "Der ser jeg et blinkende hjerte". Jeg gråt så ille jeg at jeg aldri klarte se hverken hjerte eller noe av det andre hun forsøkte å forklare og vise oss, men samboeren min fikk det heldigvis med seg ;)

Jeg vet akkurat hvor vanskelig det er, men kan ikke annet en råde deg til å forsøke og glede deg til i morgen, for mest sannsynligvis er alt i tipp topp stand :-) Masse lykke til, håper du legger ut bilde av lille spira i løpet av morgendagen! :Heartred

Forstår deg så godt. Har mistet 3 ganger selv, og den følelsen når legen stirrer på skjermen og er stille i en halv evighet er helt grusom. Man ligger der og skjønner at noe er galt.. Men nå er du gravid igjen, og du må bare være positiv til det motsatte er bevist. Stress er ikke bra for den lille i magen heller. Husker når vi så sønnen vår første gang 8+6. Helt magisk. Har rammet inn bildet. Du kommer til å oppleve det du også :)

Takk jenter :Heartpink våknet i dag uten noen symptomer, samme som sist gang =/ og det er ikke ett godt tegn :sad010

Det går nok bra, noen dager er jeg så å si symptomfri og andre dager er det nesten verk ! Går så fint så :)

Dette skal nok gå bra. Jeg har absolutt ingen symptomer i det hele tatt. Føler meg absolutt ikke gravid. Var på UL uke 8 og der sto alt til som det skulle. Det er like normalt å ha masse symptomer som ingen. Det er litt synd at mange føler de MÅ ha symptomer for at ting er som det skal. tenk positive tanker, og håper du føler deg mye bedre etter overstått UL:) Lykke til.

Lykke til i dag! :)

Masse lykke til! :-)

Back
Topp