Gruer meg igjen

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Skal på kontroll idag, gruer meg som fy. Venninnen min kunne ikke være med idag så må dra alene :(

Uff, så dumt :( Hva slags kontroll er det? Er det før uttak?

Sent from my iPhone using BV Forum

:-( det kommer til å gå veldig bra! Pust rolig og tenk positivt, du er snart i mål :-)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Uff, så dumt :( Hva slags kontroll er det? Er det før uttak?

Første kontroll etter oppstart med sprøyter

:-( det kommer til å gå veldig bra! Pust rolig og tenk positivt, du er snart i mål :)

Kommer sikkert til å få angstanfall når jeg kommer dit. Sist gang svettet jeg som en gris! Følte det rant ned over lårene å trodde det var tr, det var bare svette ! Æsj! Flaut når jeg skulle opp i gyn stolen

:-( det kommer til å gå veldig bra! Pust rolig og tenk positivt, du er snart i mål :)

Det er snart, målstreken er der

Kommer sikkert til å få angstanfall når jeg kommer dit. Sist gang svettet jeg som en gris! Følte det rant ned over lårene å trodde det var tr, det var bare svette ! Æsj! Flaut når jeg skulle opp i gyn stolen
Det er sannsynligvis hormoner også :-) de er vant til å se ting som vi synes er flaut. Så slapp av! Ikke tenk på at du kommer til å få angstanfall. Fokuser på pusten din og pust rolig. Det har alltid fungert for meg. :-)

Det er sannsynligvis hormoner også :) de er vant til å se ting som vi synes er flaut. Så slapp av! Ikke tenk på at du kommer til å få angstanfall. Fokuser på pusten din og pust rolig. Det har alltid fungert for meg. :)

Skal tenke på det når jeg er der. Går ikke inn på venterommet før 5 min før timen

Spent på hvordan det går :) Er det 8 dager siden sprøytestart?

Spent på hvordan det går :) Er det 8 dager siden sprøytestart?

5 dagen å nå føler jeg for å kaste opp, er helt skjelven

hvordan gikk det idag?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

hvordan gikk det idag?

Det var ikke mye å skryte av der gitt. Hadde noen folikkler men hun var langt fra fornøyd. Hadde lav østeadiol prøve (hun sa bedre lav enn for høy) men samtidig var den lav. Så nå har de økt fra 150 ie til 200 ie i to dager så ny kontroll. Dvs at jeg må hvertfall på 2 flere ultraluder å det kunne selvfølgelig ikke passe dårligere å få kontrollen på fredag men dette går foran alt nå

Det var ikke mye å skryte av der gitt. Hadde noen folikkler men hun var langt fra fornøyd. Hadde lav østeadiol prøve (hun sa bedre lav enn for høy) men samtidig var den lav. Så nå har de økt fra 150 ie til 200 ie i to dager så ny kontroll. Dvs at jeg må hvertfall på 2 flere ultraluder å det kunne selvfølgelig ikke passe dårligere å få kontrollen på fredag men dette går foran alt nå

Krysser fingrene for bedre lykke på fredag :)

Krysser fingrene for at det ser mye bedre ut på fredag..

Det er jo veldig tidlig med kontroll etter fem dager, så slapp av og senk skuldrene, hero. At det er lite å se foreløpig er som forventet spør du meg. Se fremover og tenk positivt, for da går det så mye bedre skal du se!

Jeg skulle egentlig på første kontroll etter 7 dager på menopur 300 IE.

det er helt normalt at de ikke er så store på dag 5, nå siste dagen hadde jeg kontroll på dag 8.(syns det var tidlig, har normalt hatt på dg 10)..måtte og igjen to dager etterpå... tilammen gikk jeg vel på sprøyter rundt 12-13dager før eggløsningsprøyten settes.
du får nok noen stor fine poser om noen dager skal du se :)
masse lykke til!

Tusen takk alle sammen. Dette var betryggende ord. Hun sa grunnen til at de er forsiktige er fordi de er livredd for å overstimulere meg grunnet særdeles gode AMH prøver i forhold til min alder. " Damer som deg må vi være ekstra forsiktige med for det er vanskeligere å finne en dose og du må balanseres og kontrolleres ofte" fikk jeg høre

Back
Topp