Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første kontroll etter oppstart med sprøyterUff, så dumtHva slags kontroll er det? Er det før uttak?
Sent from my iPhone using BV Forum
Kommer sikkert til å få angstanfall når jeg kommer dit. Sist gang svettet jeg som en gris! Følte det rant ned over lårene å trodde det var tr, det var bare svette ! Æsj! Flaut når jeg skulle opp i gyn stolen:-( det kommer til å gå veldig bra! Pust rolig og tenk positivt, du er snart i mål
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Det er snart, målstreken er der:-( det kommer til å gå veldig bra! Pust rolig og tenk positivt, du er snart i mål
Det er sannsynligvis hormoner ogsåKommer sikkert til å få angstanfall når jeg kommer dit. Sist gang svettet jeg som en gris! Følte det rant ned over lårene å trodde det var tr, det var bare svette ! Æsj! Flaut når jeg skulle opp i gyn stolen
Skal tenke på det når jeg er der. Går ikke inn på venterommet før 5 min før timenDet er sannsynligvis hormoner ogsåde er vant til å se ting som vi synes er flaut. Så slapp av! Ikke tenk på at du kommer til å få angstanfall. Fokuser på pusten din og pust rolig. Det har alltid fungert for meg.
Spent på hvordan det gårEr det 8 dager siden sprøytestart?
Sent from my iPhone using BV Forum
Det var ikke mye å skryte av der gitt. Hadde noen folikkler men hun var langt fra fornøyd. Hadde lav østeadiol prøve (hun sa bedre lav enn for høy) men samtidig var den lav. Så nå har de økt fra 150 ie til 200 ie i to dager så ny kontroll. Dvs at jeg må hvertfall på 2 flere ultraluder å det kunne selvfølgelig ikke passe dårligere å få kontrollen på fredag men dette går foran alt nåhvordan gikk det idag?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det var ikke mye å skryte av der gitt. Hadde noen folikkler men hun var langt fra fornøyd. Hadde lav østeadiol prøve (hun sa bedre lav enn for høy) men samtidig var den lav. Så nå har de økt fra 150 ie til 200 ie i to dager så ny kontroll. Dvs at jeg må hvertfall på 2 flere ultraluder å det kunne selvfølgelig ikke passe dårligere å få kontrollen på fredag men dette går foran alt nå