Gruer du deg til fødsel/keisersnitt?

Gruer du deg til fødsel/keisersnitt?

• Ja

Votes: 15 42,9%
  • Nei

Votes: 20 57,1%
  • Hæ, skal ungen ut????? (hehe)

Votes: 0 0,0%

• Antall som har svart
    35
Hihi:) Hvis det går fort og fødselen må foregå bak i en ambulanse tror jeg faktisk jeg foretrekker å ha jordmor der;)

Vet egentlig ikke om jeg håper mest på å kjøre egen bil eller å ta ambulanse, for jeg liker ikke å sitte på i bil.. Mannen får aldri kjøre når jeg er edru, men er ikke helt sikker på om det er tilrådelig å kjøre selv med rier ;)

Hehe... Jeg hadde aldri turt å kjøre med rier!! Kommer jo kanskje an på hvor lenge det er imellom dem?!?

Hehe... Jeg hadde aldri turt å kjøre med rier!! Kommer jo kanskje an på hvor lenge det er imellom dem?!?
Ja, vi får vel bare se det an.. Om de ikke er for harde og for ofte skal det nok gå bra å kjøre selv.. Kjørte i en time med veldig sterke kynnere for et par uker siden og det gikk helt fint.. På det verste holdt jeg hardt om rattet, og det hjalp faktisk å ha kjøringen å konsentrere seg om og et ratt å holde i.. Blir det for ille går det jo an å kjøre inn til siden og bytte med mannen:)

Ja, vi får vel bare se det an.. Om de ikke er for harde og for ofte skal det nok gå bra å kjøre selv.. Kjørte i en time med veldig sterke kynnere for et par uker siden og det gikk helt fint.. På det verste holdt jeg hardt om rattet, og det hjalp faktisk å ha kjøringen å konsentrere seg om og et ratt å holde i.. Blir det for ille går det jo an å kjøre inn til siden og bytte med mannen:)

Ja, det er sant. Da jeg hadde rier forrige gang syns jeg det var grusomt å sitte i bil, selv om det bare var 15 min til sykehuset. Alle svinger og humper var grusomme. Derfor er det turen til sykehuset jeg nesten er mest spent på denne gangen ;)

Ja, det er sant. Da jeg hadde rier forrige gang syns jeg det var grusomt å sitte i bil, selv om det bare var 15 min til sykehuset. Alle svinger og humper var grusomme. Derfor er det turen til sykehuset jeg nesten er mest spent på denne gangen ;)
Ja, svinger og humper er grusomme.. Men jeg merker dem mye bedre som passasjer, og det er nok en av grunnene til at jeg helst kjører selv.. Tror i hvertfall jeg kommer til å prøve det om det blir privatbil:)

Jeg syns og det var grusom å sitte i bil!! Men tenkte faktisk på at det kanskje hadde vært bedre å kjøre selv...men sikkert ikke egentlig :confused:

Jeg kunne fint kjørt selv sist gang, alle kynnerene mine er helt på linje med riene jeg hadde på vei til sykehuset. Og de kommer jo uansett hva jeg gjør. Men jeg tror nok jeg skal la mannen føre sin kvinne til hospitalet, så kan jeg skravle uhemmet og være kjempeoppspilt slik som sist. =)

Min mann kjører som ei gammel kjerring, og da er jeg redd jeg bare blir irritert og sur om jeg har rier i tillegg til å sitte på med han;) Men må så klart se an hvordan det går.. Satser på å kjøre selv, også får heller han overta om jeg synes det blir vanskelig.. Er så deilig å ha en mann ved sin side til å sende melding til familien, styre musikken, måle riene osv.. ;)

ca like langt som meg ;) Men nå hadde ikke jeg noe styrt fødsel da :p
Håpe du rekker frem i god tid da!!
Men merka du ikke noe føre?? Ingen forvarsel?

Jo vannet gikk, men ikke sånn *splæsh*
så man kunne fort misforstå eller mistolke det.. Noe jeg gjorde, 4 ganger kom det vann litt og litt før jeg egentli skjønte det.

Jo vannet gikk, men ikke sånn *splæsh*
så man kunne fort misforstå eller mistolke det.. Noe jeg gjorde, 4 ganger kom det vann litt og litt før jeg egentli skjønte det.
Kjønner! Er ikke alltid lett å tolke de tegna altså :/

Jeg gru-gleder meg! Gruer meg fordi dette blir en helt ny opplevelse for meg,som jeg ikke vet hvordan jeg skal/kommer til å takle. Gleder meg fordi resultatet blir å få møte det lille mirakelet,noe som jeg ser veldig fram til.

Gruer meg ihel..og jeg er livredd for å ikke rekke epiduralen! må bare hive oss i bilen med en gang jeg får rier for å rekke det hvis det blir likt som sist..er skikkelig misunnelig på dere som gleder dere, for tankene om fødselen ødelegger litt for "kosen" av å være gravid for min del...

Gruer meg sykt! hadde en forferdelig opplevelse med første fødsel, håper denne går mye lettere!
Men jeg gleder meg kansje litt mer en jeg gruer meg, til å møte lillebror i magen <3
Premien er værdt all smærte!

Gruer meg sykt! hadde en forferdelig opplevelse med første fødsel, håper denne går mye lettere!
Men jeg gleder meg kansje litt mer en jeg gruer meg, til å møte lillebror i magen <3
Premien er værdt all smærte!
Jeg hadde heller ikke noen god opplevelse sist.. Derfor gleder jeg meg til denne, for nå vet jeg mer hvordan jeg vil ha det, og er sikker på at opplevelsen MÅ bli bedre enn sist:) Nå er det ikke lenge til vi får se gullene våre alle mann:)

Jeg hadde heller ikke noen god opplevelse sist.. Derfor gleder jeg meg til denne, for nå vet jeg mer hvordan jeg vil ha det, og er sikker på at opplevelsen MÅ bli bedre enn sist:) Nå er det ikke lenge til vi får se gullene våre alle mann:)

Jeg ser mer positivt på denne jeg også, men gleder meg ikke :P Jordmoren min sa at alle som hadde hatt en fæl første fødsel opplevelse burde unne seg en fødsel til, for da er man mer forberedt på det som skal skje :) Og som du sier, denne gangen vet jeg hvordan jeg vil ha det, å er ikke redd for og si ifra ;)

Back
Topp