Gruer du deg til fødsel/keisersnitt?

Gruer du deg til fødsel/keisersnitt?

• Ja

Votes: 15 42,9%
  • Nei

Votes: 20 57,1%
  • Hæ, skal ungen ut????? (hehe)

Votes: 0 0,0%

• Antall som har svart
    35
Æ gler mæ masse t fødseln :) Endelig ska vi få møt litjpia vårres <3

Jeg gleder meg masse! Den følelsen når man skjønner at det har begynt, spenningen når man parkerer utenfor sykehuset og kommer inn på fødestua og får slått seg til ro der. Og så setter det inn for alvor og man vet at det bare er kort tid igjen til man får møte den lille som vi har ventet så lenge på :)

Dåkker e jo gal!!!! Det e jo ont som fa........ æ grue mæ!!!

Dåkker e jo gal!!!! Det e jo ont som fa........ æ grue mæ!!!

Vondt, ja! Men uunngåelig, dessverre. Jeg vil mye heller føde enn å ta keisersnitt (selvsagt så lenge jeg har mulighet til å føde vaginalt..)

Jeg gleder meg. Er bare en helt fantastisk følelse. Og syns ikke det er så vondt som trodde. Så denne gangen skal det filmes. Hehe

Jeg gleder meg masse! Den følelsen når man skjønner at det har begynt, spenningen når man parkerer utenfor sykehuset og kommer inn på fødestua og får slått seg til ro der. Og så setter det inn for alvor og man vet at det bare er kort tid igjen til man får møte den lille som vi har ventet så lenge på :)

So true! Husker jeg syns det var utrolig spennende og fasinerende forrige gang. Kroppen er helt utrolig :D Tipper den hadde klart å føde nesten helt uten meg.

Vondt, ja! Men uunngåelig, dessverre. Jeg vil mye heller føde enn å ta keisersnitt (selvsagt så lenge jeg har mulighet til å føde vaginalt..)
Ja det vil jeg og, keisersnitt er en risiko uansett.
Men jeg gruer meg selv om jeg vet at det må jo til og det går over. Heldigvis er det jo verdens beste premie til slutt:)

Gleder meg! Har to fantastiske fødsler bak meg og håper den tredje blir like fin :) følelsen når den lille bylten kommer opp på magen er bare helt utrolig!

Jeg gruer meg ikke, men gleder meg jo ikke til smertene akkurat. Men må jo gjennom det oglommer sikkert til synes veldig synd på meg selv når jeg er midt oppi det :)

Gleder meg! Har to fantastiske fødsler bak meg og håper den tredje blir like fin :) følelsen når den lille bylten kommer opp på magen er bare helt utrolig!

Åja, den følelsen er så fantastisk. Det er nesten det jeg kommer til å savne mest siden dette er sistemann...

Jeg gruer meg så utrooolig mye. Det er rett å slett det værste jeg har hvert gjennom noen gang. Og skulle ønske jeg aldri trengte det igjen!! :( Men lille nurke som kommer ut av det gjør det hvert det <3 Men skulle virkelig ønske jeg slapp. Men håper det går lettere denne gangen med smerttestillende... Noe jeg ikke hadde sist :/ Forbanna jordmor som mente jeg greide meg fint uten :P

MEN jeg gleder meg veldig til fødselen startert.. For de første timene var utrolig fine! Masse spenning og sommerfugler.. Tiden etter var ikke fult så god.. Men når vi kom hjem og fikk roa oss var det helt utrolig!

Håper virkelig jeg får oppleve det på den måten denne gangen:) Sist ble jeg satt i gang, fikk dårlig oppfølging og endte med hastekeisersnitt..

Sykehuset jeg skal føde på nå har lovet at jeg skal slippe å oppleve noe sånt igjen, så denne gangen gleder jeg meg kjempemye:) Er bare veldig spent på bil/ambulanseturen til sykehuset uten smertestillende i litt over to timer;)

Jeg gru/gleder meg. Er ikke så lenge siden jeg fødte sist (sept. 2011), så jeg har ikke glemt hvordan det var enda;) Det er verdens beste følelse, samtidig som jeg husker jeg sa "jeg skal ALDRI gjøre det her igjen!"... Ops, plutselig fødsel på gang igjen snart;)

Håper virkelig jeg får oppleve det på den måten denne gangen:) Sist ble jeg satt i gang, fikk dårlig oppfølging og endte med hastekeisersnitt..

Sykehuset jeg skal føde på nå har lovet at jeg skal slippe å oppleve noe sånt igjen, så denne gangen gleder jeg meg kjempemye:) Er bare veldig spent på bil/ambulanseturen til sykehuset uten smertestillende i litt over to timer;)

Oi, det er lang reisevei! Du må jo nesten dra hjemmefra med en gang?

Jeg gruer meg så utrooolig mye. Det er rett å slett det værste jeg har hvert gjennom noen gang. Og skulle ønske jeg aldri trengte det igjen!! :( Men lille nurke som kommer ut av det gjør det hvert det <3 Men skulle virkelig ønske jeg slapp. Men håper det går lettere denne gangen med smerttestillende... Noe jeg ikke hadde sist :/ Forbanna jordmor som mente jeg greide meg fint uten :p

MEN jeg gleder meg veldig til fødselen startert.. For de første timene var utrolig fine! Masse spenning og sommerfugler.. Tiden etter var ikke fult så god.. Men når vi kom hjem og fikk roa oss var det helt utrolig!

Uff, det hørtes ikke ut som en god opplevelse! Får håpe at du får en fornuftig jordmor denne gangen, men du har vel kanskje fått noen lovnader allerede?

Uff, det hørtes ikke ut som en god opplevelse! Får håpe at du får en fornuftig jordmor denne gangen, men du har vel kanskje fått noen lovnader allerede?

Var ikke det nei :( Og veit den kunne hvert mye bedre med epidural!! Hadde spinal i 1,5 time. Og det var himmelsk!! Hadde god tid på å få den. Kom inn med 4cm. Men ho mente jeg ikke trengte..... Og ente med at jeg kunne hadde oksygen... Ble dårlig av lystgass... Denne gangen SKAL jeg ha epidural.. Uansett hva dem sier. Det står også i papirene. Og bedt mannen passe på det også!! :)

Var ikke det nei :( Og veit den kunne hvert mye bedre med epidural!! Hadde spinal i 1,5 time. Og det var himmelsk!! Hadde god tid på å få den. Kom inn med 4cm. Men ho mente jeg ikke trengte..... Og ente med at jeg kunne hadde oksygen... Ble dårlig av lystgass... Denne gangen SKAL jeg ha epidural.. Uansett hva dem sier. Det står også i papirene. Og bedt mannen passe på det også!! :)

Så bra! Da får vi tro at du slipper å tenke på det =)
Jeg har skrevet et langt fødebrev denne gangen, forrige gang hadde jeg ikke tenkt noe på fødsel før det braket løs..

Back
Topp