Grubler myyyyye på denne vaksina....

ORIGINAL: Fridasinmamma

Du tenker myyyyyyyyyyyyye på denne ja[;)] Men har ikke sett deg positiv i det hele tatt.. hehe

Må innrømme at jeg heller ikke er positiv til den, og har grublet mye selv. Aller mest i negativ retning.. [;)]
Men jeg har allikevel vaksinert minstemann, siden han er i risikogruppa. Skulle også vaksinert meg selv nå siden jeg jobber i helsevesenet, men nå har mest sannsynligvis svineriet nådd meg før vaksinen nådde byen. [>:]

Jeg er mer redd for hva svineinfluensaen kan gjøre med gutten min, enn vaksinen. Så den dagen vaksinen ble godkjent for barn under tre år, var jeg fast bestemt på at han skulle få den. [:)]

Du tenker myyyyyyyyyyyyye på denne ja[;)] Men har ikke sett deg positiv i det hele tatt.. hehe

Nei positiviteten kan andre ta seg av! Må jo ha motsetninger! [;)]

ORIGINAL: Agrestic1

Positiv? hva er det å være positiv til? en influensa en kan dø av, eller en vaksine som en er usikker på ? blir som å velge mellom 2 onder for enkelte det her[:'(]

Sign.

ORIGINAL: Grete71

Nei positiviteten kan andre ta seg av! Må jo ha motsetninger! [;)]

Hehe[;)]

Jeg er litt sånn jeg: At når noen snakker positivt om vaksinen.. så skal jeg finne det negative.. og når noen er negative, så skal jeg finne det positive[;)]

Ikke lett dette her.. for er kritisk i den forstand at man ikke aner langtidsbivirkninger.. men samtidig så skremmer influensaen meg..

Har nå bestemt at vi alle skal ta den[;)] Får stole på helsemyndighetene og who

ORIGINAL: Black Diamond

ORIGINAL: Agrestic1

Positiv? hva er det å være positiv til? en influensa en kan dø av, eller en vaksine som en er usikker på ? blir som å velge mellom 2 onder for enkelte det her[:'(]

sjangsen for å dø er svært liten![:)]

Ja jeg vet[;)] Frykter den ikke...iogmed at jeg har hatt den[8D]

Man er beskyttet av pasientskade.... etterellerannet, som ved alle andre legemidler i Norge... så om noe skulle gå galt, er de klar. Om man får kraftig bivirkninger av en paracet eller ibux er dette veien å gå da også, man går ikke rett til produsenten av legemiddelet.

Jeg synes det er bra at myndighetene har påtatt seg ansvaret fremfor vaksineprodusentene. Når norske myndigheter har ansavret, tror jeg nok de er enda strengere med godkjenningen enn om MYNDIGHETENE hadde lagt alt over på GKS.

ORIGINAL: MegogMini

Man er beskyttet av pasientskade.... etterellerannet, som ved alle andre legemidler i Norge... så om noe skulle gå galt, er de klar. Om man får kraftig bivirkninger av en paracet eller ibux er dette veien å gå da også, man går ikke rett til produsenten av legemiddelet.

Jeg synes det er bra at myndighetene har påtatt seg ansvaret fremfor vaksineprodusentene. Når norske myndigheter har ansavret, tror jeg nok de er enda strengere med godkjenningen enn om MYNDIGHETENE hadde lagt alt over på GKS.

hadde ikke stolt på dette, ser åssen andre må kjempe med nebb og klør og blir likevel ikke hørt selv om eksperter uttaler seg[8|]

Det er ingen annen måte å legge ansvaret på. Hadde legemiddelprodusentene måtte ta direkte ansvar ovenfor klientene ville ingen legemiddelprodusenter noensinne våget å så mye som en gang prøve å lage vaksiner eller noen medisiner mot noe som helst i frykt for utallige søksmål. Det er like mange forskjellige kroppen som mennesker på jorden, og dermed like mange forskjellige biologiske interne miljøer inni disse kroppene som har like mange forskjellige teoretisk mulige måter å reagere på. Oppå det har vi andre medisiner, mat og annet vi inntar som igjen kan påvirke resultatet av en gitt medisin og gi et annet resultat (f.eks noe av det vanligste er alkohol derfor advarer alle legemiddelprodusenter mot inntak av dette).

Myndighetene / forsikringselskaper er de eneste tenkelige som må kunne påta seg det økonomiske ansvaret når noe går galt med en bruker, det er absolutt ingen annen måte å gjøre det på. Uten den strukturen ville vi ikke hatt noe som het "legemiddelprodusenter".

Back
Topp