grr

nemi.marselia

Forumet er livet
fant 2 stk strekkmerker vil ikkje ha dæm. men di vil ikkje melle adresse endring.

(veit æ ikkje ska klage d e jo bærre 2)

har oxo funnet ett strekkmerke på siden av magen,men det skal jo godt gjøre seg hvis man ikke får ett eneste strekkmerke når man går gravid[8D]

Jeg har fått på puppene[:(] jeg la inn silikon i juli og ble gravid i okt.. bortkasta penger for å si det sånn[:o] nå er de bare sinnsykt stooore[:(][:(]. Ikke det smarteste jeg har gjort. Vi skulle egentlig ikke ha barn riktig enda, ca 2 uker ettere de nye puppene ble gubben helt vill og ønsket barn med en gang[8|]... ja, da ble det selvfølgelig det[;)]

Åååh.. Heldiggris med bare to da! Her er det ca totusen!

[:D]Har enda ikke fått noen nye!!! Er ganske happy,men jeg mistenker de for å ligge på lur... De gamle har blitt hvitere igjen,men siden jeg ikke gidder å ta sol,så er hele jeg hvit alikevel.....Kamuflasjehvit sa min elskede å lo.[:)].Nei,det ble ikke noe kos på ham!!![:)]

tenk på det som kommer ut av dere om ikke så altfor lenge... er vel kanskje verdt hver eneste strekkmerke da???[:D]

faktisk ikke for min del, klart jeg vil ha baby, men jeg vil også kunne leve med meg selv etterpå!! Men slik er det nå da, denne naturens gang[:@], så jeg må nok bare venne meg til tanken.[&:] Hvis ikke håper jeg på å bli rik en gang.. plasticfantastic[&:]
ORIGINAL: EserehT

tenk på det som kommer ut av dere om ikke så altfor lenge... er vel kanskje verdt hver eneste strekkmerke da???[:D]

ORIGINAL: Monicus

faktisk ikke for min del, klart jeg vil ha baby, men jeg vil også kunne leve med meg selv etterpå!! Men slik er det nå da, denne naturens gang[:@], så jeg må nok bare venne meg til tanken.[&:] Hvis ikke håper jeg på å bli rik en gang.. plasticfantastic[&:]

SIGNERER!!!!!! Jeg hater de forbanna strekkmerkene som pesten!! Ødelagt kroppen i en alder av 20.. Nei, fy flate det synes jeg er drit synd altså..

Veldig enig med deg Lindaen!!! Selv om jeg er 10 år eldre enn deg.. har manger år å leve med denne kroppen, skal på stranden en gang i fremtiden.. blææhh.. Håper jeg vinner i lotto, da skal du få ny mage av meg[:D]
ORIGINAL: lindaen

ORIGINAL: Monicus

SIGNERER!!!!!! Jeg hater de forbanna strekkmerkene som pesten!! Ødelagt kroppen i en alder av 20.. Nei, fy flate det synes jeg er drit synd altså..

Kast dem ut av vinduet.

Jeg il heller ikke ha noe strekkmerker, har bare noen på innsiden av puppene og bittelitt faktisk nesten usynlig bak på rompa, håper de holder seg vekk fra magen og lårene....

STREKKMERKER[:@][:@][:'(]

hvis dere smører mat olje på magen to til tre ganger om dagen en om morgenen en om dagen og en før dere legger dere skal det hjelpe det hjalp
meg for strekk merker værfall[:)] fikk det tipse selv da jeg ble gravid [;)] er litt grisete men var vært det synes jeg

Hadde ikke et eneste strekkmerke jeg, før det var ca 3 uker igjen til terminen. Nå har de dessverre rast på og de begynner å få bra farge. Jeg som trodde jeg skulle berge unna, men der tok jeg feil gitt[:@] Ja, ja, snart overstått nå, og et strekkmerke eller hundre...[8|] er vel verdt det når man sitter med det lille nurket i hendene[;)]

Dåååårlig gjort[:(][:(] akkuratt som om det ikke er nok plager med å være gravid,(kremt.. ikke ta den så alt for alvorlig) så skal man i tillegg være merket for livet[:@] ja, ja.. jeg prøver nå det som er av kremer, men tviler på at det hjelper. Har noen fra før på lårene som jeg har hatt siden jeg var liten. Så det er vel et bra tegn på at jeg kommer til å få fler... [&:] thats life[;)]

Back
Topp