nemi.marselia
Forumet er livet
fant 2 stk strekkmerker vil ikkje ha dæm. men di vil ikkje melle adresse endring.
(veit æ ikkje ska klage d e jo bærre 2)
(veit æ ikkje ska klage d e jo bærre 2)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: EserehT
tenk på det som kommer ut av dere om ikke så altfor lenge... er vel kanskje verdt hver eneste strekkmerke da???[:D]
ORIGINAL: Monicus
faktisk ikke for min del, klart jeg vil ha baby, men jeg vil også kunne leve med meg selv etterpå!! Men slik er det nå da, denne naturens gang[:@], så jeg må nok bare venne meg til tanken.[&:] Hvis ikke håper jeg på å bli rik en gang.. plasticfantastic[&:]
tenk på det som kommer ut av dere om ikke så altfor lenge... er vel kanskje verdt hver eneste strekkmerke da???[:D]
ORIGINAL: lindaen
ORIGINAL: Monicus
faktisk ikke for min del, klart jeg vil ha baby, men jeg vil også kunne leve med meg selv etterpå!! Men slik er det nå da, denne naturens gang[:@], så jeg må nok bare venne meg til tanken.[&:] Hvis ikke håper jeg på å bli rik en gang.. plasticfantastic[&:]
SIGNERER!!!!!! Jeg hater de forbanna strekkmerkene som pesten!! Ødelagt kroppen i en alder av 20.. Nei, fy flate det synes jeg er drit synd altså..