Grinete!

Høres kjent ut! Blir sint av små bagateller for tiden... Stakar de som deler hus med meg :-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg blir grinete av absolutt ingenting.. Og så fort det ser ut som det er noe i veien, så maser samboer om hva det er.. Er så små bagateller at jeg ikke gidder å si det, og da blir han småirritert.. Men, han må nok bare leve med det :p Skal ingenting før tårene spruter heller..

Samme her, men til lykke for meg virker det som om samboern har smurt seg med et tjukt lag tålmodighetsfett.. tror han syns det er greit siden han vet jeg er gravid :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Null tålmodighet her og terskelen for kraftig irritasjon er særdeles lav. Dere som gråter lett, når begynte det? Jeg er 11+3 og søndag bar jeg for første gang i stortuting...Trodde jeg kanskje slapp ;-) Satt meg rett ned i mulremyra og gråt mine modige tårer for at jeg var så sliten og for at jeg trodde jeg ikke kom til å klare og gå hjem :-P Tror samboer fikk litt sjokk☺

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Her begynte gråtinga ved første svangerskap (for snart 9 år siden) og det har aldri gitt seg :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Haha, måtte grine en skvett over Robin Williams i dag.. Og tålmodigheten overfor den stakkars trassete lille gutten min er ganske tynnslitt..

Når kommer det? Mannen min var redd for at jeg skulle bli et skikkelig troll når jeg ble gravid. Men so far so good;-) Faktisk er jeg i ganske godt humør om dagen, selv om jeg kanskje heller burde vært frustrert og stressa pga tidspress.

Back
Topp