Griner snart.....

Sitter også å synes synd på meg selv nå.... Spiser jo nesten ikke. Men nå blir det brus, lovehearts og potetgull.

Sent from my iPhone using BV Forum

Google dette jeg, men da kom det opp at det var trukket fra markedet eller noe? Artikkelen var fra feb 2014?:)

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Hmm, så rart! Hvis det ikke er på markedet lenger så er det jo ikke mulig å få tak i det - men jeg fikk det jo ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Da stemmer sikkert det ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Google dette jeg, men da kom det opp at det var trukket fra markedet eller noe? Artikkelen var fra feb 2014?:)

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
Hmm, litt skummelt om det har kommet så fort tilbake, da det er en grunn til at det blir trukket...

TuMmY LoVe

Hmm, litt skummelt om det har kommet så fort tilbake, da det er en grunn til at det blir trukket...

TuMmY LoVe

Legen min nektet å gi meg det i februar 2013, og ville heller sykmelde meg. Mente det ikke var bra! Fikk ikke noe mer utdyping om hvorfor det ikke var bra, og spurte heller ikke.

*27.08.2013*
*14.04.2015*

Legen min nektet å gi meg det i februar 2013, og ville heller sykmelde meg. Mente det ikke var bra! Fikk ikke noe mer utdyping om hvorfor det ikke var bra, og spurte heller ikke.

*27.08.2013*
*14.04.2015*
Rart...

TuMmY LoVe

Back
Topp