Griner snart.....

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Uff, nå synes jeg ordentlig synd på meg selv! Jeg er kvalm HELE dagen, men aldri så kvalm at jeg spyr.... Jeg blir helt slått ut og vet ikke hva jeg skal gjøre, det påvirker meg hele dagen lang :( sikkert patetisk da jeg vet vi er mange, men må få det ut...

TuMmY LoVe

Jeg hadde d sånn fra uke 6+0 - 7+6 bare plutselig er jeg nesten ikke kvalm lenger :P egentlig veldig deilig, men kjenner eg meg rett så kommer d like fort tilbake som d forsvant. :P

Jeg også er kvalm dagen lang! Skikkelig dritt. Idag følte jeg meg litt bedre, så jeg reiste ut for å handle litt, det skulle jeg ikke gjort! Fikk den kvalmebølgen i butikken, visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg :confused:

Det er helt grusomt! Har ikke kastet opp siden jeg var 17, er nå 26. Så kroppen kan bare prøøøve seg, jeg nekter!

Off misunner dere altså ikke, det er helt ræva å være kvalm.
Må blir så slapp og sliten og vet ikke hvor man skal gjøre av seg..

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg også er kvalm dagen lang! Skikkelig dritt. Idag følte jeg meg litt bedre, så jeg reiste ut for å handle litt, det skulle jeg ikke gjort! Fikk den kvalmebølgen i butikken, visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg :confused:
Æsj, også på butikken da! Da vet man virkelig ikke hvor man skal gjøre av seg..

TuMmY LoVe

Har hatt det sånn jævlig på jobb i dag. Kommer i bølger når du minst venter det.

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff, nå synes jeg ordentlig synd på meg selv! Jeg er kvalm HELE dagen, men aldri så kvalm at jeg spyr.... Jeg blir helt slått ut og vet ikke hva jeg skal gjøre, det påvirker meg hele dagen lang :( sikkert patetisk da jeg vet vi er mange, men må få det ut...

TuMmY LoVe
God bedring!! :)

God bedring! Kvalme er noe hærk!!!

Storesøster 2009
Lillesøster 2013
Lille spire 2015

Få afipran hos legen - det hjelper mot kvalmen :)
Helt forferdelig å være så kvalm!! God bedring :)

Sånn har jeg det og :( :( :(

Signerer denne;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Google dette jeg, men da kom det opp at det var trukket fra markedet eller noe? Artikkelen var fra feb 2014?:)

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Back
Topp