Griner hele natta

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Våkner, griner.. ler.. herjer.. tuller, griner.. ler.. griner.. sånn går natta "om dagen" ;) Og jeg blir så utrolig sliten av det. Hun har fått for seg at hun skal våkne, hele natten, og enten tulle, sutre eller hyle. Mest tulle og sutre.
Aner ikke hva vi kan gjøre... vi kan "alle triksene i boka", men kanskje noen vet om noe utradisjonelt?

Vi er superkonsekvente på at tulling ikke er greit. Jeg sitter ved siden av senga når hun gråter og trenger kos, men så snart hun begynner med å le, tulle eller andre ting som tydelig indikerer at hun bare vil ha publikum/selskap så går jeg ut. Hender fortsatt at hun prøver seg en gang, men sjelden at hun fortsetter å tulle hvis jeg har gått ut av soverommmet en gang.

Her liker hun å tulle for seg selv. Ler og skriker, og hoier... Ignorering har vi gjort hele veien, men i går holdt hun på fra kl 22-03.. :hungover: Vekker stakkars storesøster. Det er egentlig det verste.

Jeg var slik som lita [emoji14] min mor og far slet litt der. De brukte litt over en uke på å legge meg ned i sengen, si at nå var det natta og jeg trengte søvnen osv før jeg tok hintet

Huff da. Høres slitsomt ut. Har desverre ingen tips. Håper det går over snart . Masse lykke til:)

Med søsteren min var det kun lunken melk som hjalp. Ble god og søvnig av det

Jeg var slik som lita [emoji14] min mor og far slet litt der. De brukte litt over en uke på å legge meg ned i sengen, si at nå var det natta og jeg trengte søvnen osv før jeg tok hintet
Huff. Litt å slite med:)

Huff da. Høres slitsomt ut. Har desverre ingen tips. Håper det går over snart . Masse lykke til:)
takk :) ! Internett virka dårlig i går så fikk nesten ikke brukt siden :/
Med søsteren min var det kun lunken melk som hjalp. Ble god og søvnig av det
Har forsøkt det, dessverre. Hun spiser fortsatt om natta, litt. Men vanner ut for forsøker å avvenne. HUn godtar dog utvannet melk. Men holder bare tyst i 10 min :p
Hvordan har det gått i natt?
Strålende! De sov hele natta.. merkelig.. :)

takk :) ! Internett virka dårlig i går så fikk nesten ikke brukt siden :/

Har forsøkt det, dessverre. Hun spiser fortsatt om natta, litt. Men vanner ut for forsøker å avvenne. HUn godtar dog utvannet melk. Men holder bare tyst i 10 min :p

Strålende! De sov hele natta.. merkelig.. :)
Godt å høre :)

Back
Topp