Grine film??

Jeg gråt og hadde det grusomt etter filmen ikke uten min datter. Den var grusom for en nybakt mamma :(

Gladiatoren
Braveheart
Ghost fra 1990
Legends of the fall
Danser med ulver
Sweet November
City of angels
Hereafter med Matt Damon

Begynner alltid å gråte i filmer som handlingen ender med at mennesker,barn, eller dyr som dør av sykdom eller noe sånt :(

Hachiko: A dog's tale. Har aldri grått så mye til en film i hele mitt liv. Basert på en sann historie er den også. Fy fillern!

My girl 1
My sisters keeper
A walk to remember.
Bambi
Time Travelers Wife

PS I Love you, englenes by, titanic... men nå når jeg er høygravid griner jeg av alt som er trist og rørende:shy:

Water for the elephants, my sisters keeper, girl interrupted (sterk film), min bror bjørnen (haha!), the notebook, a walk to remember (gråt ca de 68 første gangene jeg så den, wttwr dwt dabbet det av haha!, ringenes herre, speak, neverwas (omg jeg hulker av denne! -helt hærlig film), thirteen, war horse, soul surfer, Kommer ikke på flere :p

Don't Move med Penelope Cruz
Blue is the warmest color
og Marley and me ;-)

De fleste disney tegnefilmer.

Jeg griner sjeldent av ordentlige filmer da :p Disney derimot :p

Den jeg gråter like my av hver gang jeg ser den er "Pay it forward"
Får tårer i øynene av å tenke på den...

Ellers er Armageddon,Titanic,P.S I love you,Disney Filmer noe jeg griner av så jeg hulker :p

Var å så Fast 7 på kino med lillesøsteren min for ikke så lenge siden. Var helt hoven i ansiktet etter filmen...gråt så å si under hele filmen :( kunne ikke snakke om den når jeg kom hjem til samboeren min heller...og hjelper lite at jeg er gravid :p men er ganske ille til vanlig :p

The Fault In Our Stars, The Longest Ride, Dear John, The Last Song, Furious 7, og en hel del fler :p

Griner av de fleste triste filmene men den siste var the best of me, da hulka jeg flere ganger under filmen :P

Back
Topp