Grine film??

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Hvilken film kan du se eller har du sett som du begynte å grine skikkelig av??

Jeg så en heste film en gang som het Flinka, den ble det mye snørr å tårer av. Dog hadde jeg nylig avlivet hesten min pga skade. Så filmen traff vel et svakt punkt.

I går så jeg Bensjamin Button og begynte å grine da han døde på slutten som liten baby. Traff vel å et svakt punkt siden jeg er relativt nybakt mamma.

Heaven is for real fikk vel også tårene i gang og The fault in our stats.

Den grønne mil. Den er jo bare hjerteskjærende.

The notebook og min bror bjørnen. :p

Black Beauty! Jeg begynner å grine i det filmen starter:p

Jeg gråt ALDRI av filmer eller ting som var rørende før jeg fikk barn. Nå kan jeg gråte av alt mulig rart. Men den filmen jeg så sist som jeg begynte å gråte skikkelig av, var the fault in our stars, da ble det en del hulking på slutten :p

Jeg griner spesielt av Disney filmer, og orker bare å se de en gang. Som "min bror bjørnen", "to gode venner" , "spirit", "

Jeg griner fælt av filmer, mannen er helt oppgitt;:p

Denne filmen så jeg på kino og da hulket jeg høyt. Gråt hele veien hjem fra kinoen også :p

Vedlegg

• 2015-08-27-08-27-30-1015213681.jpeg
    2015-08-27-08-27-30-1015213681.jpeg
    9,6 KB · Visninger: 22
Titanic, Black Beauty, Løvenes konge, Hannah Montana the movie (gravid og hormonell). Jeg griner vel egentlig av nesten alt.. :p men disse er de jeg har grått mest av.

Jeg gråter ganske lett av filmer, så The Notebook grein jeg av, Titanic grein jeg av, Armageddon, altså, utrolig mange!!

My sister's keeper.
Huska spesielt godt fra barndommen når me såg Lillefot, når moro dør.. DA va trist da:P

PS I love you! Den treffer meg alltid. Både boka og filmen :)

Før jeg ble gravid og fikk guttungen gråt jeg nesten aldri til filmer. Nå er det nesten alltid en eller to scener jeg griner av, uansett sjanger :p

sevenpounds er en sikkelig gråtefilm :p

My girl 1, In her shoes... Gud hvem film griner jeg ikke av? Lettrørt jente til tjeneste!

Back
Topp