Huff ja jeg er akkuratt lik, trives best alene om dagene. Har mer enn nok med å ta meg av både hunden og katten som vanlig, ligger jo stprtsett på sofaen for jeg er så dårlig. Ja jeg har sendt samboeren ut på noen handleturer som har ergrer seg over, og han syns vist veldig synd på seg selv for det er jo hardt å være han nå vist... arrg! Serriøst? Det eneste ekstra han har gjort nå er noen ekstra handleturer, satt på serriøst kun 1 oppvaskmaskin med kjørler og 1 maskin med klær men selv da vet han jo ikke hvor oppvaskpulveret skal heller -.-
Han får drikke øl i ukene (han vet jeg hater det og heldigvis skjer det jo ikke så ofte) jeg sender han mer enn gjerne opp til kompiser og han kan bli så lenge han bare orker uten at jeg maser, sex får han når han vil nå også.
Jeg ser virkelig ikke problemet.
Er det jeg som er gal? -.-
Her syns kjæresten det er felt å måtte ta oppvasken og henge opp klær. han spurte om vi ikke heller kunne kjøpe engangstallerkner slik at han slapp oppvask.. Han brukte en uke på å henge opp klær som var i maskinen..
Det set helt forferdelig ut her nå når jeg ikke makter å gjøre husarbeid, får ikke noe særlig hjelp fra kjæresten..