Gretten hormonbombe..

Huff ja jeg er akkuratt lik, trives best alene om dagene. Har mer enn nok med å ta meg av både hunden og katten som vanlig, ligger jo stprtsett på sofaen for jeg er så dårlig. Ja jeg har sendt samboeren ut på noen handleturer som har ergrer seg over, og han syns vist veldig synd på seg selv for det er jo hardt å være han nå vist... arrg! Serriøst? Det eneste ekstra han har gjort nå er noen ekstra handleturer, satt på serriøst kun 1 oppvaskmaskin med kjørler og 1 maskin med klær men selv da vet han jo ikke hvor oppvaskpulveret skal heller -.-
Han får drikke øl i ukene (han vet jeg hater det og heldigvis skjer det jo ikke så ofte) jeg sender han mer enn gjerne opp til kompiser og han kan bli så lenge han bare orker uten at jeg maser, sex får han når han vil nå også.
Jeg ser virkelig ikke problemet.
Er det jeg som er gal? -.-

Her syns kjæresten det er felt å måtte ta oppvasken og henge opp klær. han spurte om vi ikke heller kunne kjøpe engangstallerkner slik at han slapp oppvask.. Han brukte en uke på å henge opp klær som var i maskinen..

Det set helt forferdelig ut her nå når jeg ikke makter å gjøre husarbeid, får ikke noe særlig hjelp fra kjæresten..

Her syns kjæresten det er felt å måtte ta oppvasken og henge opp klær. han spurte om vi ikke heller kunne kjøpe engangstallerkner slik at han slapp oppvask.. Han brukte en uke på å henge opp klær som var i maskinen..

Det set helt forferdelig ut her nå når jeg ikke makter å gjøre husarbeid, får ikke noe særlig hjelp fra kjæresten..
Godt det er noen som har det likt :p jeg hadde en ok dag igår så fikk heldigvis unna en god del husarbeid. Men idag er kvalmen tilbake :(

Jøss, å sette meg på plass når jeg er hormon-urimelig er å be om bråk! ;) Da er det bare å ligge lavt i terrenget og late som om man ikke finnes. I dag har jeg vært skikkelig sur, stakkars mann. Men han begynner endelig å skjønne at det faktisk ikke er noe galt, at jeg bare er litt (veldig) grinete, og at det ikke hjelper å prøve å trøste meg. Om ikke annet får han skikkelig hardtrening i hormonell oppførsel ;)

Oh, det har vært ganger hvor han har hatt full rett til det! Og det hjelper meg å snappe meg ut av det NOEN ganger, så det funker for oss :)

Her er jeg ikke mye gretten :) blir ikke gretten hormonbombe før jeg kommer til uke 30 :p (føler jeg selv) men spør man sambo er jeg et H å bo sammen med når jeg er gravid ;)

Oh, det har vært ganger hvor han har hatt full rett til det! Og det hjelper meg å snappe meg ut av det NOEN ganger, så det funker for oss :)
Bra det funker hos dere :) Det hender jeg kan se at jeg er urimelig - men å innrømme det? Hå nei, ikke før senere, når situasjonen er avsluttet ;) Men mannen er vant til at jeg er sta da, så han har lært seg å ikke kritisere før jeg er ute av surmulinga.

Åååå....så deilig det er å se at det er flere enn meg som har det sånn!!! Det føles som om mannen min må ha nærkontakt konstant, og alt jeg vil er å være i fred!! Alt han gjør irriterer meg....virkelig alt!! Er det lenge før dette gir seg? Tror ikke at jeg har vært så ille når jeg ventet de to andre.... tror jeg.

Herregud for en hormonell dag det har vært! Hjelper ikke akkurat at jeg har en hormonell tenåring i hus. I dag har vi virkelig vært i tottene på hverandre. Tror ikke det er meningen at gravide og tenåringer skal bo i samme hus

Jeg er ikke mye koselig å bo sammen med for tida.. Sambo fikk huden full tidligere idag pga måten han delte opp eplene på. "Hvor er hjernen din?!" presterte jeg å si. Sier unnskyld ca tusen ganger hver dag.

Jeg er ikke mye koselig å bo sammen med for tida.. Sambo fikk huden full tidligere idag pga måten han delte opp eplene på. "Hvor er hjernen din?!" presterte jeg å si. Sier unnskyld ca tusen ganger hver dag.

Haha:-):-) Må le litt. Kjenner meg sånn igjen! Har ikke enda sagt noe så frekt, men er skikkelig nedlatende!

Haha:-):-) Må le litt. Kjenner meg sånn igjen! Har ikke enda sagt noe så frekt, men er skikkelig nedlatende!

Jeg er som en sinna okse mens det står på.. Så får jeg kjempedårlig samvittighet og blir lei meg, og så ler vi litt senere ;) Takk Gud for tålmodige mannfolk

Da har hormonene slått til for fult, for noen dager siden :/ kjenner ikke meg selv igjen :( er til tider så sur og gretten at det gjør vondt :/ samboern min sa i går at han har merket det veldig godt, så han hadde trekt seg unna meg en del, sånn at jeg skulle få litt bedre plass og at vi ikke skulle begynne å krangle, er jo for så vidt bra det da :) men vil ha meg selv tilbake :( er vanligvis en veldig glad og lystig person :p

Back
Topp