~Marihøna~
Andre møte med forumet
Er så lei av å være sur og gretten! Synes virkelig synd på mannen i huset. Trives best alene for tiden :-/ andre som har det likt...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, du er gal. Neida, det er du nok ikke. Høres ut som det ligger en prat som burde vært tatt og ulmer under overflaten. Det er så mye vi forventer at partneren bare skal forstå fordi det er så innlysende i eget hode, men som slett ikke er det. Det går så klart begge veier! Jeg har blitt flinkere til både spørre og grave om det er noe jeg ikke forstår og forhåpentligvis si i fra hva jeg føler...det er gull.Huff ja jeg er akkuratt lik, trives best alene om dagene. Har mer enn nok med å ta meg av både hunden og katten som vanlig, ligger jo stprtsett på sofaen for jeg er så dårlig. Ja jeg har sendt samboeren ut på noen handleturer som har ergrer seg over, og han syns vist veldig synd på seg selv for det er jo hardt å være han nå vist... arrg! Serriøst? Det eneste ekstra han har gjort nå er noen ekstra handleturer, satt på serriøst kun 1 oppvaskmaskin med kjørler og 1 maskin med klær men selv da vet han jo ikke hvor oppvaskpulveret skal heller -.-
Han får drikke øl i ukene (han vet jeg hater det og heldigvis skjer det jo ikke så ofte) jeg sender han mer enn gjerne opp til kompiser og han kan bli så lenge han bare orker uten at jeg maser, sex får han når han vil nå også.
Jeg ser virkelig ikke problemet.
Er det jeg som er gal? -.-
Hahaha joda jeg vet det, hadde oss en liten prat her en dagen men det virker ikke helt som om han vil forstå. Men håper det blir bedre etter hvertJa, du er gal. Neida, det er du nok ikke. Høres ut som det ligger en prat som burde vært tatt og ulmer under overflaten. Det er så mye vi forventer at partneren bare skal forstå fordi det er så innlysende i eget hode, men som slett ikke er det. Det går så klart begge veier! Jeg har blitt flinkere til både spørre og grave om det er noe jeg ikke forstår og forhåpentligvis si i fra hva jeg føler...det er gull.
Er så lei av å være sur og gretten! Synes virkelig synd på mannen i huset. Trives best alene for tiden :-/ andre som har det likt...?
Jøss, å sette meg på plass når jeg er hormon-urimelig er å be om bråk! Da er det bare å ligge lavt i terrenget og late som om man ikke finnes. I dag har jeg vært skikkelig sur, stakkars mann. Men han begynner endelig å skjønne at det faktisk ikke er noe galt, at jeg bare er litt (veldig) grinete, og at det ikke hjelper å prøve å trøste meg. Om ikke annet får han skikkelig hardtrening i hormonell oppførselSånn er det her og.... Men heldigvis så har mannen vett nok til å le av meg noen ganger og sette meg litt på plass når jeg er helt urimelig, hehe Vi har hatt oss noen gode lattere, faktisk. Heldigvis så klarer han å skille hormonene fra meg <3
Jeg føler meg konstant gretten og ekstremt irritabel. Han vil helst sitte heeeelt inntil i sofaen og ligge heeeelt inntil når vi skal sove. Jeg er mer sånn "gi meg luft! Jeg trenger å puste". Prøver å gi han en ekstra klem når jeg kan. Akkurat nå gleder jeg meg til han skal på jobb for da får jeg hele leiligheten og sofaen for meg selv.. Huff, føler meg litt fæl rett og slett..
Hvis det er noe trøst har jeg det sånn for tiden og :/ håper det går over snart