Grethe roede kurs for gravide ?

Bare det at jeg roer ned på salt og begynner å gå en tur pr dag, gjør at ting bedrer seg :)
 
Grethe roede for gravide går heller ikke utpå å slanke seg ;)
Men samtidig vet jeg at jeg kommer til å gå ned noen kilo når jeg endrer kostholdet mitt til det bedre , det er ikke reelt å gå opp 16-20 kg i uke 24 :)
Også vil jeg gå opp som normalt :)
Så lenge de har noe eget tilpasset gravide er det jo ikke noe problem. Men samtidig er det veldig varierende hvor mye en går opp iløpet av en graviditet
 
Så lenge de har noe eget tilpasset gravide er det jo ikke noe problem. Men samtidig er det veldig varierende hvor mye en går opp iløpet av en graviditet

Jepp de har eget kurs for gravide. Med fokus på å ikke slanke seg men spise riktig :)
Ble veldig fan av det ifjor men da gikk jeg vekt nedgang kurs :)
Jeg vet jeg går opp endel i mine svangerskap, over 30 kg begge gangene.
Derfor tenkte jeg å ha riktig kosthold fokus denne gang og se om det kan bedre seg noe :)
 
Tenker at man egentlig vet hva som er bra for en, og hva som ikke er bra. Man velger hver eneste dag hva man skal spise,og hvor aktiv man er. Selvfølgelig spiller den fysiske formen inn, men noe aktivitet mtp på å få høyere puls klarer alle:)

Jeg tenker også at graviditet ikke er noe unntak og frirom til å være ukritisk i matveien og treningsfronten. Tvert i mot er det viktigere enn noen gang å være aktiv og å få i seg riktig næring. Spiser det som er bra for meg og for mini, og unngår for mye salt,sukker,usunt fett og lager alt i fra bunnen av med sunne råvarer. Unner meg litt godteri utenom den daglige kosten en gang i blant:) Inspireres til ulike øvelser for gravide av gravide treningsdamer på Instagram:) Mitt daglige motto i svangerskapet er: "Kan du være aktiv i dag på en eller annen måte - vær det! Kan du trene - gjør det!" Jeg stemmer for en motivasjonstråd!! :)
 
Back
Topp