Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Luthien05
Blir aldri helt fortrolig med reisingen, nei. Og syns det ble verre etter at vi fikk to unger.
Savner han sinnsykt mye uansett, og så har jeg to unger her aleine i tillegg.
Her har det vært perioder med mye reising i jobb i over 10 år, så burde være vant til det.. men nope.. det er jeg ikke.
ORIGINAL: [Malin]
Neeei det går helt fint.. Klart første dagen er litt kjip, men så nyter jeg å være alene hjemme [:D]
ORIGINAL: ¤Gressenka¤
Ikkje lei meg no på samme måten som før vi fekk barn
Før var eg veldig trist og gråt når han reiste, eg synst dei første dagane var bare dritt.
Etter snart 14 år sammen er eg godt vant til at han reiser fra meg
No synst eg det er tøft og trist når han reiser, men det går veldig fort over.
Har nok å henge fingrane i når man er åleine.
Han er borte 5 veker av gongen, og når eg er litt over midtveis kjenner eg at eg
begynner å bli veldig sliten og får kortare og kortare lunte
Når han er borte synst eg det er veldig deilig å ha kveldane åleine, et slags pusterom fra kvardagen
Men om eg kunne fått velge, skulle eg ønske at han hadde en jobb på land, med 8-16 kvar dag, der vi kunne
ta alle utfordringar og støytar sammen.
men så var det den gode lønna og at han har heilt fri når han er heime........(synd man ikkje får i pose og sekk)
ORIGINAL: Valpolicella
Hvor lenge er disse mennene borte egentlig?
Jeg synes den ordningen der høres så bra ut jeg, tenk å ha mannen hjemme i mange uker, uten at han skal på jobb på morran, OG du får også mange uker som det bare er deg, som man kan rote hjemme og bare tenke på seg selv [8D][:)] Og masse tid til å savne/glede seg til han kommer hjem.
Mulig jeg er helt på jordet, men syns det virker som man får litt av begge deler på en måte, både kjæreste som man ikke bor med (frihet), og samboer [:D]
ORIGINAL: Frk.Keller
Jeg er kanskje rar - men syns de første dagane/uken er best. [:D]
For det er LITT godt at han reiser, får huset helt for meg selv til å være sjefen over fjernkontrollen og ta spa-kvelder for meg selv og være litt alene på kveldene [:)] Derimot når de første dagene/uken har gått, så er jeg liksom litt klar for at han skal komme hjem igjen, så de verste dagene er definitivt den siste uken/de siste dagene [:)]